VivanDivan

VivanDivan

söndag 12 februari 2012

En fantastisk stjärna har slocknat

Jag känner att jag bara är tvungen att skriva ett inlägg för att hylla en stooor stjärna och idol för mig som inatt tragiskt gick ur tiden endast 48 år gammal.

Whitney Houston, jag kommer aldrig glömma första gången jag såg Bodyguard och hörde låten “I will always love you”. En av de bästa rösterna som vandrat på denna gjord enligt mitt tycke. Och filmen Bodyguard ger mig sån nostalgi och minnen från då att jag nästan sitter här och gråter bara av att skriva det. Och just soundtracket med andra låtar förrutom ovan nämnda som I have nothing och I will run to you blev helt sönderspelat här hemma. Tror jag kan varenda textrad till hela soundtracket utantill fortfarande. Jag var helt Bodyguardifierad…

Slutscenen är nog en av de bästa ever…

R.I.P Whintey Houston. Hoppas du får frid där du nu är…För mig betydde du oerhört mycket och för sååå många andra också…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Ja, visst är det tragiskt. Hon hade en otrolig röst!
    Så synd att hon inte lyckades ta sig ifrån sitt destruktiva liv.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. VA? Det här hade jag ingen aning om.
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar