VivanDivan

VivanDivan

söndag 12 februari 2012

ChillNorway Dimmy Coat…finaste kappan ever

God kväll alla finingar! Här är det slö, slö eftermiddag som gäller. Har precis kikat klart på “Abduction” med Taylor Lautner och Mikael Nykqist. Faktiskt riktigt bra och spännande med full fart som jag gillar…

abduction

I veckan gjorde jag en superaffär som jag är jättenöjd med (ja, en till förrutom flirtinikoftan, kan man tänka sig) :) Traderaklickade en ChillNorway Dimmy Coat som skulle vara helt ny och ouppackad. Fick vinnarmail och säljaren bodde i Västerås och visste vem jag var. Världen är bra liten ibland. Vi träffades och den var helt riktigt helt ouppackad. Hon hade lyckats beställa två och denna låg t o m kvar i paketet från Creative Lounge som den kom ifrån. Vilken tur jag hade och sååå mycket billigare än den var i höstas när den kom. Turfia kallar jag mig den här veckan :)

Och den är verkligen sååå fin. Perfekt kappa verkligen…

P1210024P1210025P1210026P1210027P1210028P1210029P1210030P1210031P1210032

Den är i storlek Medium och var en chansning och lite stor är den men det gör inget. Bara bra om man vill kunna ha en tjock tröja under. Så nu har ja en ChillNorway kappa i Small, en i Medium och en i Large. Är inte det lite skumt?`

Nu blir det mer soffslapp. Börjar få sån där ruskig dunderhuvudvärk så jag tror nästan jag måste försöka sova en stund t o m. Ska på möte ikväll och planera gymnastikuppvisning i vår men vi får se hur huvudvärken utvecklar sig. Inte kul alls just nu…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

10 kommentarer:

  1. DU är ljuvligt vacker i denna!! Älskar min också och tycker det är av de vackraste kappor jag äger och jag äger en del kappor ;-)
    Vilken tur du fick tag i den, verkligen mitt i prick!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Åhh, vad snygg den är på dig! Älskar den i svart! Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till den finfina! Passar ju dig super och jag har lite drömmar om den ljusare varianten. :-D
    siries.me fungerar ju inte längre tyvärr, har du något annat tips var man kan titta?

    Kramar och hoppas huvudvärken släpper,
    skickar en klapp på huvudet..

    SvaraRadera
  4. Grattis till ett fynd! Du är verkligen snygg i kappan. Själv drömmer jag om en i sand:) Hoppas huvudvärken ger med sig.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Men du den satt ju jättefint! Snygg som få! Kul! :-)

    SvaraRadera
  6. Den är så snygg och jag bara älskar min... tyvärr har jag inte gjort samma fynd som du :( vågade inte vänta i höstas då jackorna året innan tog slut illa kvickt.. .Men hey grattis till fyndet och du lär bo i den

    SvaraRadera
  7. Garvar järnet... går in på bloggen och ser en kommentar - å vips så har vi typ lämnat en varsin samtidigt :D

    Ha ha galet... Klickade hem ett par 28 or och dom sitter perfekt, jag är en lagom S annars i stl. Dom är väldigt strechiga så om du ligger på lite närmare XS skulle jag nog ta ett par 27or med tanke på att dom töjer sig!

    ha en fortsatt bra söndagskväll :)

    kram

    SvaraRadera
  8. ha ha :D bäst å beställa för dom mörka är redan slut... gäller att ligga på i mars när dom kommer in för det lär ju bli ett par till..

    ha det bäst

    kramiz

    SvaraRadera
  9. Så snygg kappan var på dig!! Klockren, supersnyggt!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Vilken turfia du är - den är skitsnygg på dig!
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar