VivanDivan

VivanDivan

söndag 3 juni 2012

Veckans dagens!

Kom på en liten idé att jag varje söndag skulle göra ett collage med alla mina dagensoutfits under veckan. Som vi inte ser nog av din nuna tänker ni säkert men jag tycker det är lite kul jag så jag kan komma ihåg mina outfits bättre och lätt kan överblicka vad jag hade på mig i veckan och lättare välja outfits för nästa vecka…So, I will try it regardless if you like it or not…

P1230304P1230319P1230330P1230337DSC_0002

Blev ingen lördag och söndag den här veckan men nästa kanske :) Hoppas ni får en bra kväll

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

9 kommentarer:

  1. Bra idé! Och snygg variation!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vilken rolig idé med veckans dagens och du är en sann inspiratör och det är alltid roligt att se dig och dina kombinationer.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  3. Jätteroligt att se! Jag gjorde så ett tag på min feg-blogg och det är himla kul för en själv också att gå tillbaka och kolla vad man hade på sig. Ibland glömmer man bort fina kombinationer också och då är det ju bra att bli påmind.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jätterolig idé tycker jag! Och du är lika snygg som vanligt!

    Var har du köpt det orange linnet? Rosemunde?

    Kramar från mig

    SvaraRadera
  5. Jättebra idé - kul att se hur du varierat dig. Troligen stjäl jag ditt upplägg rakt av :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jätterolig idé och jag roar mig med att rösta på din snyggaste outfit under veckan( i tysthet):) fast ibland kanske det blir svårt för det är så mycket som är snyggt.
    Hoppas din dag blivit bättre än vad den började.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Perfekt för mig som inte riktigt hunnit med och så får jag allt på ett bräde! Snyggt, snyggt, snyggt!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vilken trevlig veckokavalkad! Kul att få en summering av alla fina plagg. Kram!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar