VivanDivan

VivanDivan

måndag 25 juni 2012

Avnätifierad och ChillNorway Sloan Dress

God morgon alla! Hoppas er midsommarhelg varit precis lika bra som min. Min har verkligen varit underbar uppe vid vårt smultronställe och det var nästan med vemod man åkte därifrån igår kväll. Hade lätt kunnat vara där en vecka till minst. Får hoppas vi hinner åka dit en sväng till i sommar i a f. Barnen trivs ju så bra där också där de kan vara ute i naturen, fiska, fånga grodyngel, paddla kanot, åka båt, bada hur mycket de vill, när de vill, plocka smultron och blåbär (snart)….

Och en annan sak som är rätt skönt. Det finns knappt någon mobiltäckning så man blir helt avskärmad både vad gäller internet och telefon. Visst går det att komma ut på nätet om man sitter på vissa ställen, gärna ute men det går långsamt och bryts så det känns helt ovärt om man inte måste göra något speciellt. Så därför har jag varit helt frånvarande i blogglandia och lyckades bara få till ett blogginlägg i fredags. Igår kväll när vi kom hem orkade jag inte heller utan det blev att börja om på säsong 1 av True Blood. Kände att det var länge sen nu så i sommar ska jag plöja alla säsongerna igen :)

Idag kör jag ChillNorway Sloan Dress som jag köpte för evigheter sen på Tradera men som jag inte använt än. Men idag trotsar jag spöregn och kyla och kör barbent. Converse på fötterna.

P1230550P1230551P1230552P1230553P1230558P1230560

Nä, ut i regnet blir det nu. T kör sista veckan i Sthlm nu före semestern så det blir ett sista ryck. Själv jobbar jag den här veckan och kanske lite hemifrån nästa vecka och sen blir det semester…Nedräkning pågår kan jag säga :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Snygg den var! Skönt att bli avnätifierad ibland:) kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Skoj att se klänningen på någon, jag har precis köpt den på någon rea Factorys tror jag det var. Hoppas den är fin på mig också.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  3. Nu kör jag DAGENS BLOGG så skynda in och var med :)

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar