VivanDivan

VivanDivan

tisdag 5 juni 2012

Fotoutmaningen tisdag

God kväll i stugorna! Här har vi precis avnjutit den otroligt kulinariska rätten korv med pommes frites enligt barnens önskemål. Jag sitter nu med ett glas rött och laddar för lite videokväll (varför kallar man det b t w fortfarande videokväll? Finns det nån som har VHS-video nuförtiden?) Vi ska i a f se Mission Impossible 4: Ghost Protocol jag och T när småttingarna somnat.

Men innan dess tänkte jag bjuda på dagens bildskörd.

1. Felix hela värld rasar ihop när han kommer hem och inser att hans pappa har ätit upp godispåsen de fick i helgen och som han hade spart. Fyyyy pappa…även Emilias påse var tom…Oj vad T har fått fjäska här ikväll hi hi…

DSC_0507. 2. Kattbad. Är man en vit Birma och ute i regnrusk är man sen inte så vit längre så Marlow fick bada. Min lilla bebbe…

IMG_1160

3. Sist ut idag är en så himla klockren bild på min oerhört fåfänge son som gärna går omkring i mammans klackar….Kläder och keps har han valt helt själv

DSC_0460 (2)

Jaha, roligare än så blev det inte idag. Ska försöka ha kameran med mig vart jag än går resten av veckan så ni får lite mer bilder på vad jag pysslat med under dagen.

Och nu inser jag att jag nog kommer få titta på filmen själv för T knäppte precis över till fotbollen som visst är ikväll. Sverige – Serbien…fy vad trist, gäller ju ingenting…Tom Cruise, det blir du och jag ikväll…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Vilken gosig kille i mammans lånade klackar. Kan tänka mig att barnen var sura över godiset. Har varit med om liknande situation här hemma. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. En riktig liten fashion-kille!! Kul!!
      Apropå fotbollen....på fredag börjar EM!!
      kram Titti

      Radera
  2. Vad fin han är! Marlow med :) Ha en mysig videokväll! Kram

    SvaraRadera
  3. Skönt att det inte bara är jag som äter upp ungarnas godis;) Kram

    SvaraRadera
  4. Vad COOL Felix är!!
    Här har det oxå tittats på fotboll, inte jag då, men de andra. Nu är det film!
    Krsmar

    SvaraRadera
  5. Lilla sötnöt! Blivande fashionista/fashonist :)

    SvaraRadera
  6. Fina bilder på katten och sonen. Hoppas godistjuven fick fjäska riktigt mycket;)
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar