VivanDivan

VivanDivan

måndag 4 juni 2012

Att vakna helt på fel sida

Idag är det ingen god morgon så jag tänker inte låtsas. Ni vet såna där dagar när man vaknar helt på fel sida. Emilia har legat och sparkat på mig hela natten och jag har haft minimalt med plats i sängen med min onda nacke men jag kan ju inte tvinga henne att gå tillbaka när hon är rädd och haft mardrömmar så då får man stå ut känns det som. Så nu på morgonen fortsätter eländet. Bad hair day, känner mig blek, trött med påsar och mörk under ögonen (thank God för smink). Och sen hade jag bestämt att jag skulle ha en speciell kofta på mig som jag förstås inte hittar. Jag blir galen känns det som. Felix trilskas och jag får jaga honom för att få med honom till badrummet för att borsta tänder och tvättas. Gaaaah…just nu skulle jag vilja trycka på rewind-knappen och spola tillbaka till igår kväll…

Men men, vad hjälper det att gnälla. Det kanske blir en toppendag på jobbet istället. Så nu ska jag försöka lyssna på lite fågelkvitter och glädjas åt att det inte spöregnar och tänka på att på onsdag är jag i a f ledig för då är det ju svenska nationaldagen. Det måste ju firas :)

Dagens blev då jeans Please, top Odd Molly haystack blouse dark pink strlk 0, kofta Odd Molly Timeout wrap cardigan i dark grey strlk 1 och skor Ella of Sweden.

P1230361P1230362P1230369P1230363P1230364P1230365P1230368

Men jag ser ju lite glad ut på bilderna ser jag så jag får väl köra på det idag :)

Hoppas alla ni andra därute har en suverän dag med fågelsång och solsken

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Syns inte att spår av det du beskriver!
    Supersnygg helt enkelt!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Eländes.... Hoppas dagen blir ok ändå. Du passar så himla bra i den frisyren tycker jag! Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Här är en till som sovit med en unge på ryggen för att sen vakna och vara på krigsstigen och ryta som ett lejon...sen en ringde en kär vän och jag fick skratta så jag höll på att kissa på mig så nu är jag glad igen! Hoppas det vänder för dig med. Och snygg är du!
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar