VivanDivan

VivanDivan

torsdag 14 juni 2012

Jag fryser om mina “brödrostar”

God morgon! Jag funderade nu på morgonen om jag skulle ta klänning på mig men usch, det känns så ruggigt även om solen skiner utanför fönstret. Så det blev jeans och trekvartslång ärm på blusen istället. Känns egentligen helt fel, vi är ju ändå halvvägs in i juni och jag har inte haft bara ben många gånger. Man kanske skulle ta och göra något åt blek-spirorna men jag har blivit lite sådär anti mot solarium så jag kanske får vara blek ett tag till då…

Emilia är så himla rolig ibland. När hon var mindre kallade hon bröstvårtor för brödrostar och det har liksom hängt kvar så hon säger det ibland och det låter alltid lika kul. Hon har börjat med att hon ska sova med bikinitopp eller linne på nätterna för hon vill ha “bh” som mamma. “Måste du ha bikinitopp på dig snuttan?” Och då kommer svaret:

“Jaaaa, annars fryser jag ju om mina brödrostar”

Hi hi, de är så söta ibland…eller nästan jämt tycker ju jag förstås :) Men med det svaret kan man ju inte neka henne att sova med topp eller hur?

Dagens idag blev alltså jeans Replay, blus Odd Molly Rosanella top strlk 1 och skor Jeffrey Campbell. Hårspännet med fjädrar har jag köpt på Glitter

P1230450P1230457P1230451P1230453P1230455P1230456P1230460P1230462P1230469P1230471

Nu off to work. Ha en underbar dag alla fina därute

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Hihi.. vi har samma outfit idag - jag har svart linne under bara.

    Tack för peppkramar!
    <3 KRAM tillbaka!

    SvaraRadera
  2. Mmmm somrigt och skitsnyggt! det är nog dags för min egen rosanella att komma fram kanske ?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Såå snyggt! Den där Rosanella har allt oftare känts som en must have från Tradera en vacker dag. Jag älskar alla plagg som kan kombineras med jeans. Kram!

    SvaraRadera
  4. Så snyggt, men du är så smal och fin, en annan skulle inte se klok ut i den fina outfiten!
    Brödrostar, jag skrattar ihjäl mig!
    Ha en bra dag!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Haha jag och Dennis skrattar gott här hemma åt "brödrostar"! :) Tipptopp snygg idag! Kram

    SvaraRadera
  6. Jag har lagat ditt recept på fusk lasangne och den var supersmarrig!!! Kommer göra om den flers gånger. Hade med mig och åt på jobbet och min jobbarkompis tyckte det såg så gott ut, så hon skrev ut ditt recept, för nu skulle hon bjuda på din "lasagne"! Fortsätt gärna med recept;-)

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Hur orkar du...

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar