VivanDivan

VivanDivan

söndag 17 juni 2012

En HunkyDory-dagens in pink

Tjolahopp. Oj vilken urladdning det blev med kattbesök och storstädning i helgen. Jag hade tänkt jobba nu på eftermiddagen men jag orkar baske mig inte. Får ta nya tag imorgon istället. Ska kolla snart om det är nån bra film på TV man kan somna till eller om det finns nån bra att hyra på Headweb…

Men jag lovade ju en dagens förut idag så det får jag väl hålla. Både byxor och tröja från Hunky Dory idag och båda i rosa. Linnet under är från Lindex, bälte Rehard och skorna Ella of Sweden

P1230494P1230496P1230498P1230495P1230499P1230500P1230501P1230502

Hunky Dory är ett märke som för mig går från klarhet till klarhet. Enkla men med twist, bra kvalitet och sköna att ha på sig. Men de är ofta vääääldigt stora i storlek. Jag har XS på både byxorna och tröjan och ni ser ju att tröjan är rejält oversize ändå. Men det gör inget. Sååå skön :)

♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Älskar också Hunky Dory. Har tyvärr märkt att kvalitén blivit sämre den sista tiden... Små hål i tyget på blusar, massor som gått i tröjor mm. Hoppas det har vänt nu :)

    SvaraRadera
  2. Ååh vilken ljuvlig dagens! Koftan ser så otroligt skön ut. Kul med lite inspiration utanför OM-sfären. Det kan jag behöva ibland. Kram!

    SvaraRadera
  3. Supersnyggo! Jättefint alltihop!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Snygging! Du är fin i allt du tar på dig:)
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar