VivanDivan

VivanDivan

måndag 4 juni 2012

Fotoutmaningen Måndag

God kväll i stugorna. Nu har finaste Josanne fixat en “fotoutmaning” igen och självklart är jag med :-) Lite skoj att göra något annorlunda i bloggen ibland. Temat denna gång var “tre bilder från min dag”. Hmmm, idag har varit en ytterst vanlig dag men vi kär väl…

1. Dagens absolut tristaste syssla: HÄNGA TVÄTT!!!! Sitter fortfarande och stirrar på den där eländiga påsen och funderar om det kommer vara uppehåll ute så man kan hänga den på torkvindan eller om jag ska ta det säkra och hänga den härinne…

DSC_0496

2. Dagens/kvällens mesta syssla: JOBB! Måste fortsätta jobba en stund till ikväll men tar en paus för lite bloggning. Myyyycket koncentrerad…För övrigt en ganska vanlig syn här hemma. Jag i soffan med datorn i knät.

DSC_0498

2. Om nån eller ett par timmar väntar min bästa vän just nu. Say hello Mr Spikmatta!

DSC_0497

Jaha, det var det det. Lätt som en plätt idag men imorgon ska jag nog vara lite mer ambitiös än att ta tre bilder på tre minuter som jag gjorde idag…oooops, avslöjade mig visst he he

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Tvätt har det pysslats med här med. Men jag kör stenhårt med torktumlaren :) Men det är ljuvligt med utetorkade kläder, det saknar jag. Spikmatta låte ajj! Kram

    SvaraRadera
  2. Fan, där påminde du mig om tvätten från helvetet som ligger i maskinen. Dags att sätta fart här.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, men nu är jag också påmind. Imorgon har jag tvätt och jag tycker illa vara om det. Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Tvätten kan jag hopp över men spikmatta och dator låter inte helt fel.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Spikmattan? Var har jag gjort av den? :-D
    Hoppas att du blir bättre i nacken snart.
    kramar!

    SvaraRadera
  6. Spikmatta, är det verkligen skönt? Kram på dig!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar