VivanDivan

VivanDivan

tisdag 12 juni 2012

Lorraine, Lorraine och tandläkarbesök

Tjenixen pixen sötnosar! Idag har tandläkarbesök stått på schemat på eftermiddagen. Det körde ihop sig lite så jag fick lov att ta med småttingarna men det var inga som helst problem. De satt tysta som små möss på varsin pall och tittade på när mamma undersöktes. Undersökning, röntgenbilder och bortputsande av tandsten. Inga hål och allt såg så bra ut så :-) Som ny kände man sig i munnen när man gick därifrån efter lite polering och tomt från tandsten.

Och eftersom barnen var så oerhört snälla och duktiga blev det ficka efteråt för det tyckte jag de var värda de små änglarna…(Felix är feberfri sen igår kväll men vi var hemma idag också så han fick piggna till ordentligt).

Igår fick jag ett litet paket också med ett Traderafynd. Odd Molly Lorraine Dress som jag spanade in när den kom i våras men jag tyckte den var lite dyr med sina 1499 för en så enkel klänning så det blev inget köp. Men så låg den ute på Tradera för ett riktigt skambud och ingen bjöd över så woop woop en ny Lorraine i strlk 1 fick komma hit. Alla tags kvar och helt oanvänd :)

Till den har jag jeans Circle of Trust och så åkte gummistövlarna från Hunter på för det vräkte ner här på eftermiddagen. Jeansjacka Odd Molly bikette denim jacket strlk 1 och så testar jag med fransväst från Gina Tricot.

P1230421P1230422P1230425P1230426P1230427P1230428P1230429P1230431P1230430P1230435P1230434P1230436P1230438P1230433

Sååå skön är klänningen med tunnt mjukt bomullstyg och små volanger på ärm och framtill och skir spets längst ner. Lite genomskinlig så ska man ha den som klänning bör man nog ha en underklänning :)

Nu blir det mat och sen vidare

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Snyggt fynd! Den ser riktig användbar ut.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Sååå snyggt :)!!! Både med västen å den snyggaste jeansjackan ever fr O M älskar den med fjärilen vill oxå ha!!
    Det gäller ha tur det går trögt på tradera och man kan fynda ordentligt har sålt av endel och borde fått bättre men för dyrgriparna ...!!!
    Looking good som alltid fina du !!
    Kramar skönt med avklarat tandsbesök ;)
    / Tina

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar