VivanDivan

VivanDivan

måndag 23 augusti 2010

Vinterjacka

Jaha, då var det dags att börja leta vinterjacka. Tycker Odd Mollys är fina på bild men idag var jag in i fysisk butik och klämde lite och de känns inte riktigt som jag. Tror jag väljer mellan dessa tre i nuläget. Om du vill får du gärna skicka en röst i kommentarer så jag får lite hjälp att välja. :-) Lutar mest åt Loma Jacket då jag tyckte den var lite orginell och till ett jättebra pris. Oak coaten är jättesnygg men vet inte riktigt hur jag ska få tag på en sådan, verkar inte finnas alltför många butiker som säljer denna i Sverige eller på nätet.

Loma Jacket SEK 1599, Gestuz - NELLY.COM

Gestuz Loma Jacket 1599:-
Obey Jacket SEK 1299, Gestuz - NELLY.COM
Gestuz Obey jacket 1299:-


ChillNorway Oak Coat ca 3000 :-

2 kommentarer:

  1. Ja, visst är de snygga. Jag skulle vilja prova en Loma jacka. Vet du några affärer som säljer den. Vill ju prova och känna på den innan köp. Madde

    SvaraRadera
  2. Vet att Nelly och Stayhard har dem. På Stayhard har de en modell som är 165cm/50kg som har strlk 34 (x-small). Tror jag lutar åt en 34a men som du säger skulle gärna prova dem innan...

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar