VivanDivan

VivanDivan

onsdag 18 augusti 2010

Dagens outfit - flipflopsfinale...

Tillbaka till jobbet efter två dagar med sjuka småttingar. Tror dock det finns risk att lillkillen fått öroninflammation. Var jättehängig när jag kom hem och har jätteont i örat. Maken hann ge honom alvedon en timme innan jag kom hem och tog tempen så han hade inte så mycket feber nu. Får alltså vänta nån timme för att se om han får feber ikväll. Känner att det kommer bli en jobbig natt.....

Var in en sväng i G-star butiken efter jobbet och provade ett sååååå schyst linne som kommer bli nästa party-outfit. Bilder kommer senare.

Imorse kände jag att jag var tvungen att ha flipflop för kanske sista gången innan höstkylan kommer på allvar så det blev mina silverfärgade från Tiamo/Scorett.

Blus Odd Molly Alchemistry s/s strlk 1
Jeans G-star Low T Loose Tapered strlk 24/32
Skor Tiamo Scorett


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar