VivanDivan

VivanDivan

torsdag 29 mars 2012

Vivvi Opulent-fyndar

God morgon bloggisar! Jag har verkligen hamnat i nån sorts överaktiv cirkel känner jag. Kan inte somna på kvällarna utan ligger vaken och tittar på TV halva nätterna. Igår blev det en film på Headweb – “Immortals”. Ni vet en sån där film med halvnakna smutsiga karlar som slåss om den vackra kvinnan. Sååå snygga killar, bl a Stephen Dorff som är bland det po**igaste som går i ett par skor…Huvudrollsinnehavaren Henry Cavill på bilden nedan är ju inte fy skam han heller…Me like a lot :)

Immortals_wallpaper_02

Förra veckan tokfyndade jag på Tradera. Surfade bara in för att spana lite och där låg en auktion med fem minuter kvar utan bud på en klänning som länge stått på min wish-list. Odd Molly Opulent Straight dress. (Kanske nån kan hjälpa mig med vad färgen heter på denna) Storleken var 0 och det gjorde mig lite tveksam då jag har blusen i två färger i strlk 1 som sitter bra. Men what the f***, utgångspriset var 600 kr och det slängde jag in. Och inga fler bud kom så den blev min. Helt ny med tags kvar…Är jag en fyndmaja or what?

P1210500P1210501P1210502P1210503P1210504P1210505P1210508P1210509P1210510P1210512

Vet ni förresten vad “Opulent” betyder? Välmående, frodig, lyxig typ och det känner jag mig idag med min fina klänning :)

Ha en bra dag bloggisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

24 kommentarer:

  1. Hej! Färgen är vintage chalk. Jag har också denna Opulent och tycker den är så vacker i sin enkelhet.
    /C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för färg-upplysningne. Jag älskar Opulent-serien verkligen :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  2. Ojoj, vilket fynd!
    Ibland har man flyt på tradera:)
    Hela Opulent-serien är underbar och klänningen är jättesnygg på dig!
    kram
    elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, ja ibland har man ju sånt flyt :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  3. Klänningen är jättesnygg. Cavill njae:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jooo, han är ju sååå snygg :)

      Tack rara
      Kram
      /Vivvi

      Radera
  4. Vilket flax! Du är verkligen snygg i den. Kram

    SvaraRadera
  5. Snygg/skitiga killar är ju aldrig fel eller lite halvsluskiga som Mads Mikkelsen...haha! Får nog kolla in filmen här ovan!
    Grattis till fyndet! Jättefin!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Wooho, Mads är inte alls fy skam :) Du skulle älska Immortals :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  6. Wihiii grattis till superfynd!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Superfynd!!! Grattis! KRAM

    SvaraRadera
  8. Haha... Det där var ett riktigt fynd och den är rent ljuvlig på dig. Grattis.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst har man tur ibland :)

      Tack rara
      Kram
      /Vivvi

      Radera
  9. Mamma mia vilket fynd! Grattis, den är jättefin på dig.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja ibland har man tur :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  10. Du är precis så snygg i den som jag föreställde mig när du berättade om ditt fynd:)

    Kramar

    SvaraRadera
  11. WOW!!SÅ SNYGG DU VAR I DEN!!
    Kram snygging!!

    SvaraRadera
  12. Värsta fyndet! Och den sitter ju som klippt och skuren :-)
    Kramar

    SvaraRadera
  13. OJOJ..Vilken skönhet sitter perfekt på dig! helt underbart vacker! jag letar med ljus och lyckta efter denna klänningen vet du var jag kan hitta den? har letat på tradera och lite andra butiker men inte hittat någon?

    Kram Pia H

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar