VivanDivan

VivanDivan

fredag 9 mars 2012

Trodde att det kanske var….men icke..dock kul innehåll…

Oj vilken kryptisk rubrik men ni som läste mitt inlägg imorse kanske fattar lite i a f. Skrev ju om mitt paket från Deepfling som är på villovägar och idag ringde de från DHL och sa att de hade ett utrikes-paket till mig. Jiiiipppie tänkte jag och tur att grannen var hemma och kunde ta emot det. Men när jag hämtade upp det nyss hos grannen så var det inte alls Deepfling-paketet utan ett annat paket from over-there. Nämligen närmare bestämt från Amazon och snacka om rekordsnabb leverans. Jag beställde i tisdags kväll, fick besked om att det skickats i onsdags och idag var det här. Hade jag ju inte alls väntat mig så jag var helt säker på att det var Deepfling-paketet men icke….

Men vad var det då i Amazon-paketet? Jo….

DSC_0177

Ett par helt fantastiska (enligt mig) Swedish Hasbeens. Och till mindre än halva priset mot vad de kostar här. Riktigt snajdigt ska ni veta….

På måndag ska Deepfling återkomma med rapport om vad USPS säger om mitt paket…får väl se om det löser sig…får väl leva på det lilla hoppet…

Vet ni förresten vad jag gör nu? Jo, T och barnen är och bastar på hans jobb och jag sitter här ensam med massa tända ljus, ett glas vin, tortillas, tropisk salsa och lyssnar på musik. Det är fantastiskt skönt och jag behövde verkligen få slappna av efter en oerhört tung vecka.

DSC_0178

Den här salsan är verkligen såååå himla god

DSC_0186

Från Santa Maria

DSC_0190

Just nu spelar jag den här och lutar mig tillbaka med mina chips och mitt vin. Helg….

Ha en riktigt fin helg fina bloggisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Vilket fynd. Skitsnygga skor! Det låter som ett bra slut på en tung vecka för dig. Lite ensamtid är inte dumt. Jag har mailat dig, så vet du:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så välbehövligt skönt du har det! Mys ordentligt nu! Kram

    SvaraRadera
  3. Underbara skor och en av mina favoritlåtar.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  4. Vilka fina dojor! Måste in och spana lite.
    Ha så mysigt!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. En fin helg till dig med:) Älskar den låten.......Kram

    SvaraRadera
  6. Fina dojor!
    Jag har också ett paket som verkar vara på villovägar men från Full circle star :-/
    Skulle ta 7-14 dagar och nu har det gått tre veckor suck.
    kram Maria

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar