VivanDivan

VivanDivan

lördag 24 mars 2012

Snorförkyld på hotell efter underbar dag…

God morgon bloggisar! Shit vilket härlig dag det var igår. Sååå kul och massa underbara donnor. Tack snälla Odd Molly för att vi fick komma och besöka er. :-) Och tack för fika, bubbel, den söta lilla fickspegeln och lookbooken.

DSC_0336

Och i Odd Molly-butiken var det uppdukat med små söta cupcakes och massa balonger. OM firar 10 år idag så det var lite kalasigt…

DSC_0304

DSC_0305

Men det bästa är nog ändå all härliga tjejerna. Jag har massa bilder som jag ska gå igenom så det kommer mer sen…

DSC_0284

Supermysig kväll på Grill med fantastisk mat. Jag var sååå mätt att jag bara stupade isäng när vi kom tillbaka till hotellet runt elva.

DSC_0325

Vaknade första gången runt tre inatt och var jättetäppt i näsan så nu är förkylningen här. Tur man var lite förutseende och hade laddat med nässpray och Ipren för jag förstod igår redan att jag skulle bli snorförkyld då de ju är det allihop därhemma…

Såhär ser det ut precis nu på mitt hotellrum. Har legat och kikat på Unforgettable på TV3 Play.

DSC_0334

Nu blir det snart frukost och en stund på stan här innan jag tar tåget tillbaka till pyttestan. Längtar ändå lite hem till La Familia som jag ska mysa extra med ikväll…

Ett litet inköp blev det igår. Jag var helt anti-shopping-sugen igår men nåt litet minne ville man liksom ha så det blev en söt liten jersey-top. Såå användbar som kofta t ex i sommar. Och det jag bestämt att jag skulle köpa, en ny handkräm. Smått beroendeframkallande den där krämen…

DSC_0340

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

10 kommentarer:

  1. Tack själv för en super trevlig dag och kväll. Så du köpte den fina blusen, vad det samma blus som Kristin hade på sig? Hoppas förkylningen snart släpper. Verkligen så himla roligt att träffats:-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej fina grannen i rummet sidan om, snart kan vi förkylda oss i kapp på frukosten... Kram!

    SvaraRadera
  3. Du såg lite hängig ut en stund där, hoppas att det inte blir för jäkligt. Roligt att få träffa dig! Så det blev den lilla vita? Jättefin! Kram

    SvaraRadera
  4. Vad synd att den vita inte fanns till mig. Perfect som en tunnare kofta en varm sommardag ;-) Krya på dig fina Vivi!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Finns det möjlighet att beställa en lookbook från odd molly på något sätt eller är det bara för utvalda?/ Kristina

    SvaraRadera
  6. Tack för en mysig dag och för att jag fick svida om hos dig. Fina inköp!

    Ha en mysig dag på stan trots förkylning. Krya på dig!

    kram

    SvaraRadera
  7. Ser ju helt underbart ut! Och fin jerseytop! Osar sommar långa vägar om den!
    Jag har mailat dig och är supernöjd med leverans och innehåll.

    Krya på dig

    Kram

    SvaraRadera
  8. Vilka fina bilder du visat från gårdagen. Det syns att ni haft en kanondag!
    Krya på dig! Jag hoppas att du snabbt blir bättre. Kram

    SvaraRadera
  9. Ah, så du köpte den! Kul att träffa dig, och fan vad du var snygg! :) Kramar

    SvaraRadera
  10. Den där träffen verkar ju bara vara något utöver det vanliga alltså!! Waow.

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar