VivanDivan

VivanDivan

lördag 24 mars 2012

I väntan på tåget hem lyxar jag till det

Halloj! Nu har jag precis skiljts från tre underbara donnor efter en förmiddag på stan med lite strosande, lite provande och ingen shopping alls. Men oj vilket härligt dygn jag haft. Sååå glad att jag fick komma iväg på detta. Låter ego kanske men jag känner att jag är värd det efter lite jobbigheter...

Och tyckte också jag var värd att lyxa till det med en 100-kronors räkmacka, blåbärs- och hallonsmoothie...

...och lite morotskaka, te och en god bok till dessert...

Men sååå mycket att titta på här på stationen så inte mycket läsa blir det:-)

Snart kommer tåget, ha det gott idag bloggisar

Puss & Kram
/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Åh, vad smarrigt det såg ut!!! Klart du är värd detta!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Såklart var du värd detta efter allt jobbigt som hänt. Kram!

    SvaraRadera
  3. Härligt, såna egodagar är alla värda då och då för att hålla fyr i vardagen. Ni verkar ha haft ett härligt dygn alla Mollytjejer, roligt att följa på lite olika bloggar :=) kram Milla

    SvaraRadera
  4. Det var verkligen en toppendag.....att få träffas och besöka kontor o butik.!!!
    Lite trött idag så tar det lugnt på Hotel Knaust i Sundsvall.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  5. Du var så värd att komma iväg. Och jag är superglad att äntligen har fått träffa dig, du är en lika underbar tjej som jag trodde, fast snyggare irl än påbild och då är du ändå grymsnygg på bild.
    Hoppas du kom hem snabbt och utan strul. Ha en fin kväll. Kram!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar