VivanDivan

VivanDivan

onsdag 21 mars 2012

Nyfriserad “cooling” och jajamensan, ibland är man lite driftig…

God eftermiddag! Sitter här och väntar på att klockan ska bli 19 då det är mingel på Tullhuset som väntar. Dock känner jag just nu att jag inte alls har nån lust. Vill åka hem och lägga mig i soffan och dra en filt upp till öronen och titta på nån bra film. Japp, de vill jag…känner mig lite kulen faktiskt. Hoppas man inte är på gång att bli sjuk nu. T kom ju hem från Sälen med värsta dunderförkylningen och jag kan säga att han är inte som andra män. Han har aldrig haft en enda sjukdag från jobbet och är faktiskt heller aldrig sjuk. Nu låter han jätterisig dock på riktigt och har ont i halsen och jag tycker han verkar febrig fast han vägrar erkänna det. Två av hans kollegor som var med har tydligen konstaterad halsfluss så man blir ju lite nervös här….

Men men, vad är jag så driftig för då? Jo, fick en lista av Odd Molly på butiker som tagit in toppen jag sökte igår och kan man tänka sig. Den fanns på Mathilde och ligger nu undanlagd till min kompis, bästa M åker förbi imorgon och hämtar upp den och tar med hem till mig. Nice, nice, jag slipper gå naken på fredag :)

0ji3kp55qm

Sen måste jag ju bara lägga ut lite bilder på min lille goding till son som var till frisören igår. Han verkligen älskar att gå till frissan och nästan sprang in och hoppade upp i frisörstolen…Tuppkam ska det vara, det har han själv bestämt och med svart och röd färg på sidorna…”Det är coolt” när man är 4 år….

P1210470P1210471P1210472P1210473P1210474P1210475P1210477

Ha en fin kväll alla sötisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

19 kommentarer:

  1. Han ÄR väldigt cool! Och supersöt! Men det visste du väl :-) Superhärliga bilder på honom!
    Så kul att du fick tag i den fina sidentoppen. Hade blivit kallt att gå naken...
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är väl kanske lite partisk :)

      Ja hua, vet inte om jag tordats stå för det löftet hi hi :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  2. Å den fiiiina toppen!! Så snygg är den.
    Men vilken SÖT kille du har! Han är ju helt bedårande...oj, oj....tjejerna kommer att stå i kö!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får hoppas den passar bara :)

      Jag tycker ju också han är så söt min lille men det får man absolut inte säga till honom. Cool eller snygg möjligtvis duger :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  3. Hoppas du repar dig! Jag måste nog bege mig till Tullhuset och kika någon dag, har bara varit där en gång och känner mig alltid lite klumpig på ställen där det är så mycket fina saker :=) Min gubbe var ju i Sälen i slutet på januari, och kom hem oh blev superrisig (hosta i flera veckor, örk) precis som några till av sällskapet... Jag tror det är farligt med fjällluften! kram Milla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fjälluften är inte att leka med tror jag heller :) Tror vi håller dem hemma från sånt va :)

      Tycker absolut du ska kika in på Tullen. Men det är farligt för de har ju sååå himla mycket fint :) Vi kanske bor i närheten av varandra då. Lite bloggträff nån gång i mälardalen vore ju inte dumt :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  4. Haha... Vilken cool frisyr och där ser man. Då har du ju toppen trots allt. Ibland lönar det sig att jaga lite extra. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är väldigt bestämd hur han ska se ut min son...undrar vem han brås på :)

      Ja, trägen vinner :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  5. Vad skönt att du inte behöver åka naken:) Sonen är underbart söt i sin tuffa frilla.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja eller hur. Kanske hade blivit lite väl att komma naken :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  6. Så söt topp, men ännu sötare kille! Hoppas ni håller er friska! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja, han är go min lille men man får absolut INTE kalla honom söt, det tycker han är töntigt. Cool ska det vara :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  7. Säger som Hilde: skönt att du slipper komma naken :)) Grattis till den lyckade jakten!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hade kanske varit lite skandal annars men oj vad folk fått att prata om ha ha :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  8. Woo vilken lite cooling han är. Och så underbart att det fixade sig med blusen. Längtar tills fredag nu.

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, han är en liten cooling :) Hoppas den passar bara :-) Längtar också
      Kram
      /Vivvi

      Radera
  9. Riktigt råcool! Han kommer att bli värsta Casanovan när han blir stor gissar jag på!
    Kul du fick tag på sidenblusen, jag har den och älskar den. Kanske tar den på fredag jag också, hade tänkt det i alla fall men kan ta den i mörk grå istället om vi inte vill se samma ut... ;o)
    Ska bli superkul att äntligen få träffa dig! KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi hi, ja en riktig cooling :)

      Klart du kan ha din också. Det spelar mig absolut ingen roll. Bara kul ju :-) Och sannorlikheten att vi kombar exakt lika är ju inte så stor heller :)

      Ses på fredag
      Kram
      /Vivvi

      Radera
  10. Tur att du slipper gå naken i Stockholm...för du verkar ju inte ha så mycket andra kläder i din garderob..:))! Jag vet hur det är när man bestämt sig för att man vill ha något speciellt och så blir det inte så!
    Toppen är jättefiiiiin och du kommer klä kanon i den!
    Kram Annsofie

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar