VivanDivan

VivanDivan

onsdag 14 mars 2012

Två events på gång och tomt i hjärnan

God morgon! Idag är en sån där dag då jag känner att jag inte har nånting att skriva. Sitter med fingrarna spelande över tangentbordet men inga ord kommer liksom ur dem. Igår fick jag i a f en liten trevlig inbjudan på mingel nästa onsdag så nu har jag två lite skojsiga events att se fram emot nästa vecka. Onsdag och fredag. Torsdagen däremot kommer inte bli sådär jättkul nästa vecka för då är det begravning. Känns oerhört tungt att bara tänka på. Därför kände jag att jag behövde lite ledigt på fredagne, åka iväg till Stockholm och bara få tänka på något annat. T tyckte absolut jag skulle unna mig att sova kvar till på lördagen och få lite egentid. Och när min käre man säger nåt sånt, måste man ju nappa…Så miniweekend i storstan it is med massa goa tjejer som jag bara läääängtar efter att få träffa….

Dagens idag kofta Odd Molly Timeout wrap cardigan i vintage grey strlk 1, linne Lindex, jeans G-star, boots Swedish Hasbeens och smycken Oxxo.

 P1210385P1210382P1210383P1210384P1210386P1210389P1210388P1210390P1210391

Tjolahopp för nu så hörs vi senare

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

16 kommentarer:

  1. Ska bli jättekul att träffa dig och alla igen!
    När kommer du på fredagen, hinner/har du lust med en lunch?
    kram
    elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst ska det bli kul :) Lääängtar

      Jag kommer runt 10 på fredagen med tåget tror jag. Självklart hinner jag med lunch. Tror "Oslotigern" har lite koll på det där om vi skulle dra ihop nån miniträff där innan...Vi får höras

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  2. Egentid med härliga tjejer kan ju bara bli hur bra som helst! Vilken underbar man du verkar ha :)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja han har sina stunder :) Kommer bli skönt att få komma iväg lite

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  3. Skönt du har lite skoj att liva upp med så nära begravningen. Har hotell på g - kolla facebooken :-)

    Snygg dagens!!

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Toppen. Ska bli sååå kul att ses igen

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  4. Då ska vi ses och kramas på fredag! Jag kommer också rättså tidigt ska kolla om det var 10 eller 11.

    Kramar och ha nu en go onsdag. Älskar din fina kofta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ska vi. Lääängtar :)

      Jag kommer 10:20 tror jag

      Kram
      /Vivvi

      Radera
    2. Jag kommer kl.10. Vi kanske kan träffas på Centralen? Kram

      Radera
    3. Linda, ja det tycker jag. Fler som kommer runt den tiden så vi kan väl bestämma nån plats :) Ska bli sååå kul att ses

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  5. Fin som alltid :) Välkommen till Stockholm..kram/Diana

    SvaraRadera
  6. Vad snygg du är i den koftan! Tack för inspirationen. Nu vet jag vad som ska användas i morgon. Kram!

    SvaraRadera
  7. SÅ fin du var i din outfit!! Beklagar begravningen men hoppas vi ska kunna ses när du är i Stockholm, ska se om jag kan vara med på middag den 23 efter jobbet om jag lyckas få barnpassning....
    KRAM!!

    SvaraRadera
  8. Christinemars 15, 2012

    Vi ses i Stockholm jag kommer att dyka upp till mötet och sedan vara med på kvällen också! Kul ska det bli! Kram (tänker extra på dig idag)

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar