VivanDivan

VivanDivan

torsdag 1 mars 2012

Svärmorsdröm eller? Jag garvar ihjäl mig…

Imorse skrattade jag så jag nästan kissade på mig och igår garvade jag nästan ihjäl mig då jag fick flash-backs från nåt min kära lilla sexåriga prinsessa sa för nåt år sedan….

“Mamma, egentligen är jag kär i Eric Saade men han har ju redan flickvän så då tror jag att jag tar han där på TVn med dragspelet”.

Det var körslaget då och vem uppenbarade sig i rutan?????

bildextra_klara_artister_for_melodifestivalen_2010_176299232

Kalle Moraeus. Och I kid you not, hon håller fast vid honom. Varje gång hon ser honom säger hon: “Mamma, där är min pojkvän” Oh my God! Jag garvar ihjäl mig varje gång jag hör det eller tänker på det. Tänk att hitta Kalle Moraeus i hennes flickrum om sidådär 13 år…..Är han inte liiiite gammal för dig stumpan????

(alltså, jag har absolut inget emot Kalle, verkar vara världens snällaste men man hade ju kunnat förvänta sig typ Eric Saade eller Danny eller nån annan “yngre” popstjärna kanske….)

Och nu kom det sig att min blivande svärson var uppe vid Vasaloppet i veckan när T var där och han gick fram och bad om en autograf åt snuttan….

Gissa vem som är lycklig?

DSC_0143

Over and out

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

18 kommentarer:

  1. Men snutt vad gulligt :)) Kram

    SvaraRadera
  2. Tokfian :) Tänk om jag hade fått Stålmammens autograf - det var bara han och ingen annan som var aktuell. Kanske inte så konstigt att hushållet på Hornsgatan består av en person :D
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi hi, själv var jag helt såld på Limahl :)

      Men en dag ska du se att Stålmannen dyker upp utanför ditt fönster :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  3. Men åh vad gulligt! Kalle är som en kramgo björn:)
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, lite björnvarning på honom :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  4. Hahahaha vilken sötnos! :) vilken svärson du Vivvi! KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, en riktig dröm. Han verkar ju rar på alla sätt i a f

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  5. Åååh, vad sött:):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi hi, ja lite gulligt är det :)

      kram
      /Vivvi

      Radera
  6. Hej!

    Underbart men självklart undrar jag om T. berättade för din blivande svärson?
    Kram från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det tordes han inte riktigt. Sa nog bara att hans dotter gillade honom :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  7. Haha, helt underbart!!! Spännande att se hur länge hon håller fast vid honom!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, inte till vuxen ålder hoppas jag :)

      kram
      /Vivvi

      Radera
  8. Haha, underbart :) Killarna här hemma gillar Molly och tycker att det var rätt åt Eric att hon gjorde slut för dom hävdar bestämt att det var hon....kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA, Molly är ju så fin så det var nog rätt åt honom hi hi

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  9. Ha,ha,ha underbart! Så länge hon inte tar Justin.B så för han skall min femtonåring ha.
    Kram/ Berit

    SvaraRadera
    Svar
    1. He he, ja hon är nog rätt ensam om sin förälskelse i sin åldersgrupp :)

      kram
      /Vivvi

      Radera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar