VivanDivan

VivanDivan

torsdag 1 mars 2012

Att skratta så man nästan kissar på sig och fredagsmys en onsdag

God morgon alla glada! Idag känner jag mig på ett sånt oerhört glatt humör så jag tror nog inte nåt kan förstöra det…Har dock inte sovit mycket inatt för jag hade ingen knodd hos mig och när man är van att alltid ha små barn som ligger och sparkar på en och så helt plötsligt sover båda hela natten i sin säng då blir det konstigt. Men det braiga var att det var Jackass 3 på Canal+ som slutade nyss som jag låg och tittade på. Alltså det är verkligen såååå min humor och jag skrattar så jag nästan kissar på mig. Hur är det med er humor? Tycker ni om Jackass, eller vad är det som får er att skratta så ni nästan kissar i brallan?

Dagens idag består av jättegammal blus från Koola Anna, jeans G-star, skor Friis & Company Roska boots och halsband Oxxo.

P1210267P1210266P1210270P1210271P1210273P1210274P1210275P1210278P1210277

Igår hade vi faktiskt “fredagsmys” en onsdag. Jag var helt slut efter en lååång arbetsdag och dessutom med småttingar att ta hand om samtidigt och T kom hem från Mora efter Vasaloppsåkningen och var också rätt trött och seg så vi beställde pizza och slog upp varsitt glas vin. Efter det åkte chipspåsen fram också. Massa tända ljus och middagen intogs i soffan. Det är faktiskt livskvalitet och får veckorna att kännas mer roliga och går fortare då man inte håller hårt på att bara mysa med gott på fredagar eller lördagar. Sååå nöjd. Och idag åker T iväg till Stockholm och kommer inte hem förrän imorgon kväll så han gjorde bara ett litet gästspel hemma igår kväll och det måste ju firas…

Ha nu en fin dag sötisar så hörs vi senare

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

14 kommentarer:

  1. Wow detta är helt i min smak gillar verkligen blusen (fast den då är gammal ;)) Men den håller än detta är en super out fit à la Vivvi !!!
    Vad är det för linne du har under ????
    Det ser kanonsnyggt ut med spetsen därbak å nertill !!!
    Ha en bra dag hoppas på mindre stress än din vibbar dag !!!
    Kram / Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Linnet kommer från Sisters Point och är också nåt år gammalt.

      Ha en fin kväll
      Kram
      /Vivvi

      Radera
  2. Väääldigt snygg outfit tycker jag! Jag har en favorit film som jag skrattar hysteriskt till den heter kistan någon ting, hmmm kommer inte håg mer:-) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla :) Visst är det bra med favvosar som man skrattar hur många gånger man än ser dem

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  3. Jag och maken älskar Jackass! Det e så sjukt roligt :-D

    Älskar färgen på dina jeans. Sååå snygga!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Jackass är ju grymt. Fast man är nog lite skadad som gillar att titta på ett gäng maschokister (hur stavas det) :-)

      Jeansen är de absolut skönaste jag äger. Som att ha ett par leggins på sig

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  4. Vilken tuff och snygg dagens! Jackass är lite för mycket skämskudde för min smak, men ena tonårssonen tittar gärna på dessa tokiga grabbar och när jag tittar med honom kortare stunder så rycks man med för han skrattar så himla gott. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla :-)

      Det är ju lite pinigt men jag kan inte låta bli att tycka det är sååå himla kul

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  5. Härligt och du är jättesnygg idag. Nej, Jackass är inte riktigt jag. Jag skrattar en del åt Ali G i de gamla programmen där han gör lustiga intervjuer dock. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! He he, Ali G är ju också grym :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  6. Härligt med fredagsmys på en onsdag. Jag är sugen på fredagsmys idag, bara för att fira att det är fredag imorgon :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det. Tycker man kan ha mys alla dagar egentligen :)

      kram
      /Vivvi

      Radera
  7. Jag äslkar Jackass och Dirty Sanchez:) Snygg dagens! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, ja Dirty Sanchez är ju också asbra :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar