VivanDivan

VivanDivan

torsdag 22 mars 2012

Jag tänker inte ta farväl…

…utan idag tänker jag säga på återseende kära lilla kusin. Du var en sååå speciell och fin människa. Du gick alltid dina egna vägar och körde ditt race och all respekt och beundran du fått just för det. Jag har alltid beundrat dig för att du vågade vara den du är i en värld där alla är lika. Jag önskar vi hade fått umgåtts mer din korta tid här på jorden men jag hoppas och tror att vi en dag möts igen och jag ska titta upp på himlen och se din stjärna lysa starkt och jag ska önska att du har det sååå mycket bättre där du är idag…

Idag blir en tung dag för alla dina nära och kära men jag tror du finns därute och vakar över oss så att vi klarar av dagen. Alla mina tankar går idag till din mamma och din pappa och din syster.

Jag har lyssnat på den här i två veckor nu och kommer alltid förknippa den med dig. Jag vet inte varför, kanske du inte ens gillade den men jag kommer alltid tänka på dig när jag hör den…

 

Finns inga mer ord idag, bara tårar…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

18 kommentarer:

  1. finner inga ord.... ger dig bara massa <3 <3 <3 fina du

    SvaraRadera
  2. Otroligt fin skrivet! Tänker på dig idag! Massa StyrkeKramar och Kärlek!

    SvaraRadera
  3. kramar till dig o de dina på en tung dag. <3

    SvaraRadera
  4. Så jättefint Vivvi...
    All kärlek och styrka i dag.

    Kramar
    ♥♥♥♥♥

    SvaraRadera
  5. Styrkekram till er alla idag!

    Ulrica

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar låt vilken fin hyllning till din kusin. Ni kommer absolut att ses igen och lovar att din kusin är med dig/er överallt beskyddar delar det mesta med er bara i en annan skepnad

    ♥ strykekramar i massor ♥

    SvaraRadera
  7. Så svårt och så vackert skrivet. Mina tankar går åt ert håll! Kram

    SvaraRadera
  8. Kramar.

    Jag tänker på dig och din familj idag.
    ♥♥♥♥♥♥♥

    SvaraRadera
  9. Jag läser tillbaka och kommer därför in sent. Har jobbat natt och sovit idag. Vill ändå bara instämma med alla och skicka än fler styrkekramar till dig.

    SvaraRadera
  10. Kramar till dig fina Vivvi.

    SvaraRadera
  11. Vad fint skrivet. Många kramar till dig!

    Kram <3

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar