VivanDivan

VivanDivan

fredag 2 mars 2012

Man går in i favvo-butiken för att hämta nåt beställt och kommer ut med nåt annat….

Oj, vilken lång rubrik jag fick till…måste vara rekord hi hi….

Hur har ni det därute vänner? Har ni slutat arbetsveckan och kommit hem? Kanske handlat lite, hällt upp ett glas vin och börjat med fredagsmiddagen? Jag har jobbat hemma idag eftersom jag var var till veterinären på morgonen och på eftermiddagen fick jag sån fruktansvärd huvudvärk. Var nog all spänning och oro för Hobbe och när det släppte slog huvudvärken till. Så jag tog helt enkelt tidig dag och lade mig på sängen och kikade på en film. Har sååå mycket +flex så det kändes som det var dags att ta ut ett par timmar och unna sig att bara vara innan jag hämtade barnen. Vet att man väl säkert inte får vara ledig ens några timmar och ha barnen kvar på dagis men idag tog jag mig den friheten, så det så…(alla förskollärare och kommunnissar som läser får väl anmäla mig då…)

Men det var ju inte det jag skulle skriva om. Igår var jag in på Tullhuset i Västerås för att hämta en beställd goding men Odd Molly hade lyckats skicka fel färg så ny leverans väntas nästa vecka…Kunde då i a f inte låta bli att prova lite annat. Sååå himla mycket fint och vårigt som kommit in nu och jag kunde inte låta bli att få med mig nåt i finfina shoppingpåsen…

DSC_0154

Silkespapper är ju sååå underbart

DSC_0155

…och ingen Molly igår utan nåt annat snyggt…

DSC_0149

Mmmm, exakt vad får ni se nästa vecka tror jag bestämt :)

Nu ska jag kurera min huvudvärk och sen mysa med La Familia här ikväll…

Och håll lite utkik för i helgen kommer det en bloppis med en hel del fint…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Vilken härlig påse!
    Har fått läsa ikapp lite nu, då jag inte längre har internet till min egen dator. Hoppas så att ni ska komma fram till något som känns bra angående fina Hobbe!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fint i påsen...
    Ha nu en underbar helg och mys och vila.
    kramar!

    SvaraRadera
  3. Väääldigt nyfiken på påsinnehållet - måste jag vänta till nästa vecka ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh älskade By ti mo! Finns det några skönare plagg?
    Underklänning eller linne och vad mer?
    *Nyfiken i en strut*

    kram

    SvaraRadera
  5. Ser ut som nåt väldigt fint! Blir lite nyfiken:)
    Och vad jobbigt med kissen. Hoppas det löser sig....Kram!

    SvaraRadera
  6. Vad det än är så ser det ljuvligt vackert ut
    Hoppas hobbe kryar på sig
    Kram!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar