VivanDivan

VivanDivan

tisdag 20 mars 2012

Nehej, tror jag ställer in Stockholm på fredag!

God kväll bloggisar! Tänk vilka I-landsproblem man har egentligen. Har inte funderat sådär jättemycket vad jag skulle ha på mig när jag åker till Stockholm på fredag men så fick jag för mig att jag ville ha en outfit där denna ingick av nån anledning…

rock-a-fellow-slip-top

Sagt och gjort, jag beställde den från Odd Molly-butiken för en vecka sen. Toppen, tänkte jag, då hinner den komma och jag slipper fundera vad jag ska ha på mig. Men nä då, ödet vill annorlunda. Idag, en vecka senare får jag ett mail att den är slut i lager. Fy fasen vad sur jag blev. Och nu hittar jag den inte nånstans på nätet och absolut inte nånstans där den kommer hem på två dagar…

Jag har inte tur med mina leveranser kan jag säga. Min order från Deepfling går nu in på 6e veckan efter den skulle vara skickad utan leverans. Idag fick jag nåt brev från Posten att jag skulle fylla i nån himla blankett så de kunde söka efter det.

Så nu får jag göra som jag tänkte från början, ta det jag känner för på fredag morgon helt enkelt…och helt plötsligt tycker man att garderoben gapar tom och man har INGENTING att ta på sig. Så jag kommer nog naken tror jag…nån som känner igen sig? :-)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

21 kommentarer:

  1. Hi hi hi! Jeans och kofta funkar alltid. KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det går ju alltid hem :)

      Kul det ska bli att ses
      Kram
      /Vivvi

      Radera
  2. Ha ha, det blir säkert kanon. Kul att ses ska det i alla fall bli:-)
    Du klär ju i allt och kläder lider du ju inte brist av, eller hur?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ska bli jättekul att ses :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  3. Hahaha ja inte naken kanske men nu har jag så mycket jag vill ha på mig så det blir vad som känns bra på fredag :) Oavsett vad du har på dig ska det bli kul att ses!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ska bli superkul. Får hoppas vi slipper vara nakna då :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  4. hihi inte kul alls det där. tror nog du blir snygg i vad du än väljer! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nåt ska man väl hitta :) Tack söta

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  5. Gumman, vilken stl sökte du i den vackra silkestopen?? kramkram:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Storlek 1! Du har inte möjligtvis nån på lager? :-)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
    2. Jag har bara en 2.....helt privat inte som butiken haft inne..jag köpte från odd molly..Tror du 2 funkar så kan du köpa min, helt ny...

      Radera
    3. Rackarns, en 2a kanske blir för stor. Vad tror du? Brukar ju vara närmare 0-1...

      Kram
      /Vivvi

      Radera
    4. nja, då ska du nog ha stl 1 lilla lilla du:))))

      Radera
  6. Naken ska nog inte du behöva vara, det bor hur mycket snyggt som helst hos dig:) Jag blev helt kall när jag läste rubriken och tänkte vad har nu hänt?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, nåt par skabbiga trosor kanske jag kan kosta på mig att dra på mig ha ha

      Förlåt att jag skrämde dig :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  7. Hade du kontakt med Tullhuset? Jag är på jakt efter ett par mörkdenim Please jeans i stl. L? Finns de där? Hinner liksom aldrig med att ringa...

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är där ibland.Jag vet att de haft dem men inte säker på om det finns kvar i L. Jag ska dit imorrn faktiskt så jag kan kolla åt dig. Kan lägga undan ett par åt dig då. De skickar är jag nästan 100 på

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  8. Snyggaste toppen som även jag letar efter. Men har tvekat pga storleken. Ska jag ha en 2 eller 3?
    Du är alltid så läckert klädd så rota fram något från garderoben och ha det bäst och kanske, kanske tänk på mig liiite? Hälsa alla som ska med!
    Kram

    Ps Too di boo, hur upplever du storleken på siden toppen?
    Kram

    SvaraRadera
  9. Snälla Vivvi, du skulle kunna glida in vad som helst och jag kommer att se ut som en skabbig uteliggare bredvid dig ändå;) Kram

    SvaraRadera
  10. Du är alltid jättesnygg! Om du vill han den så kan jag nog hitta den I Malmö till dig i morgon. Den finns på iisa. Jag mailar mitt telenummer.

    Kramar!!

    SvaraRadera
  11. Ha ha, du som alltid är så fin - skulle tro du hittar nåt till på fredag också :-) Men vilken otur du har! Å andra sidan kanske du hittar nåt fint i storstan som lockar ;-)

    Kram kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar