VivanDivan

VivanDivan

torsdag 8 mars 2012

Roar mig med Veckans Kombo och chokladpudding

God kväll! Här har vi nu ätit fisk och ärtor med ris och äggsås. Smaskens och lyckat utan bränt ris ikväll… Idag när jag kom hem var jag såååå ruskigt sugen på choklad och jag hade ingen chokladkaka i gömmorna så det fick bli chokladpudding till efterrätt. Sååå smaskens men nu är jag så mätt att jag nästan spricker. Konstigt det där, igår hade jag noll matlust och ville inte ha nånting och idag på dagen har det varit likadant men så nu på kvällen kommer ett gigantiskt chokladsug. Knepigt…

Jag har roat mig med att sätta ihop en liten önskekombo såhär på kvällskvisten också. Riktigt vårig tycker jag

w1210

Jeans: G-star ARC 3D Superskinny i ny vårfräsch färg (har dem redan i grått och rött) Finns på Nelly

Top: Hunky Dory Essential Beach Comber. Finns också på Nelly

Skor: Swedish Hasbeens Cilla Chelsea boot i natur. Finns också på Nelly

Sjal: Ester Elenora Nina Rose scarf. Finns hos Kyss Johanna

Önskar er en fin kväll alla söta bloggisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Det där med suget kommer till mig när jag är full i pms, som i dag. När barnen är i säng ska jag vräka i mig Ballerina cookies med fyllning till det sprutar ur örena:) Snygg kombo du fått ihop där.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ooooooo chokladpudding! Och inte har jag nån hemma:(
    Fin kombo som skulle bli skitsnygg på dig:) Kram

    SvaraRadera
  3. Snygga saker:-) var det jag som frestade med chokladpuddingen kanske? Kram!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar