VivanDivan

VivanDivan

lördag 10 mars 2012

Vad gör alla en sån här dag tydligen?

Jo, det ska jag tala om för Er... Tvättar bilen! I a f där jag bor! Sitter just nu i min super-duper-jättesmutsiga bil i en låååång kö i väntan på min tur i biltvätten. Och vad gör man då för att fördriva tiden. Jo bloggning och lunch!

Men fasen så sur jag blev. Gick in för att köpa tvättkod och medans jag är inne på macken rör sig kön och nån j-a dam i ful liten bil tränger sig in före mig i kön...grrr

Men jag har inte bråttom, måste ju hinna blogga lite:-)

Och äta min goda macka och dricka min smoothie

Närmar sig....

Puss & Kram
/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Här är det maken som står för biltvätten, då jag får lite panik av tvättautomater:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jo, men det är ju ett bra sätt att få vårfint och spendera lördagen. Gott med fika medan du väntar och ha en bra helg! Kram

    SvaraRadera
  3. Heja dig som tvättar bilen!! Det gör alltid Niklas.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Bra gjort att vänta tålmodigt, det händer nästan aldrig här. Vi bor i och för sig nästan granne med Statoil, så vi kan åka hem och återkomma när kön har lagt sig. Ska jag vara ärlig så sköter maken detta med biltvättandet hos oss. Jag har väl lite större ansvar för den övriga tvätten om man säger så;-) Kram!

    SvaraRadera
  5. Samma fenomen här; biltvätten var knökfull.
    Bara lilla Audin som får vänta när matte jobbat natt. =)

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar