VivanDivan

VivanDivan

söndag 11 mars 2012

By Ti Mo ♥ Plain Vanilla

Halloj igen bloggisar! Eftersom jag precis nu ligger mätt och belåten efter lite Thai-takeaway som jag och barnen lyxade till med idag, har jag inte tagit några dagensbilder och kommer inte göra det heller. Men så kom jag ihåg att jag ju förra helgen tog lite mer bilder på By Ti Mo klänningen men då tillsammans med min pälsväst från Plain Vanilla. De gifte sig riktigt bra med varandra tycker jag….

P1210294P1210295P1210296P1210297P1210298P1210299P1210300P1210301P1210302

Har ni förresten en bra söndag därute? Vi har kört idrott på förmiddagen med gympa och innebandy och gör nu tvärtom med soff-slapping och film. Egentligen borde man kanske gå ut i det vackra vädret men vi är lite lata idag och det får man ju. T har åkt upp till Sälen så nu är vi ensamma ända till nästa söndag….

Ha det gott bloggisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

10 kommentarer:

  1. Jag har också varit lat idag, det får man vara på söndagar tycker jag :-) Sååå himla fin du är i den outfiten!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej Vivvi! Har du kvar din Superian wrap?
    Kram V

    SvaraRadera
  3. ÅH, så fin du är i din outfit!!! SUPERFIN!!
    En härlig söndag!!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga glada våriga bilder. Superfint! Kram

    SvaraRadera
  5. Du är jättefin! Ha en mysig söndag! Kram

    SvaraRadera
  6. Åh vad läckert det var ihop. Bra kombo där tjejen:)
    kram

    SvaraRadera
  7. Det var verkligen riktigt skitsnyggt! Allt väl här men jag är trött och ska häcka på soffan resten av kvällen ;)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vad gott med thaimat! Snygg som f-n är du:) Kram

    SvaraRadera
  9. Tack snälla ni för era gulliga ord. Ni är bäst
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar