VivanDivan

VivanDivan

torsdag 29 mars 2012

Gissa vad som gör mig lite exalterad just nu?

Halloj bloggisar! Ibland är det bra med svägerskor eller vad säger ni? Jag har en toppen sån som dessutom är min optiker. Och jag nämnde för min man att jag tyckte hon skulle ta hem lite Odd Molly-solisar vilket han i sin tur visst framförde och gissa vad som stod hemma på bänken idag när jag kom hem. En liten söt kartong med….

DSC_0521

…just det, en hel hög med olika modeller av Odd Mollys solisar som jag får prova i lugn och ro hemma innan jag beställer dom jag vill ha. Tänkte som så att jag kör en liten provning imorgon om nån är intresserad av vårens solglasögon-kollektion. Vad tror ni om det?

Riktigt fina allihop…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

14 kommentarer:

  1. Så kul! Jag vill gärna se en provning!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt!
    Ser fram mot att se en stooor provning,
    kramar

    SvaraRadera
  3. JA! Superkul, jag vill se provning tack! :o) Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Ja! behöver nya nu så en provning är ju bara bäst.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  5. Åh ja! Det blkir super:)


    Kramar

    SvaraRadera
  6. Men vilken kul idé! Jag ser verkligen fram mot en annorlunda provning. Kram!

    SvaraRadera
  7. Härligt! Har provat ett par och är jättesygen på dem!,
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Härligt! Jag ser framemot morgondagens visning!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Det låter ju sjuuuuuukt spännande!

    SvaraRadera
  10. Jaaa va kul! Jag behöver nya och letar modeller som besatt :)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Nice, vi kör senare idag lördag :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar