VivanDivan

VivanDivan

måndag 19 mars 2012

Skinnjackan, Ester Elenora Nina Scarf och migrän eller nåt

God morgon bloggisar! Eller nja, så god morgon är det inte här i a f. Min huvudvärk eskalerade å det grövsta igår kväll och hela natten har jag legat och kallsvettats och mått jätteilla för jag hade så ont i huvudet. Lite bättre nu på morgonen men jag stannar hemma från jobbet idag. Blir kanske lite jobba på eftermiddagen om jag mår bättre. Eftersom jag ligger i sängen i bara mysstassen blir det inga dagensbilder men se, hade ju lite bilder från i lördags som jag tog på nya Ester Elenora Nina scarf. Helt underbar sjal med sidenkänsla (dock polyester tror jag). Stor och härlig och sååå våriga färger tycker jag…Till den har jag jeans från Circle of Trust, blus Odd Molly Rosanella blouse, skor Prime Boots och så skinnjacka från Munderingskompagniet (köpt på Tullhuset Living i Västerås)…

P1210433P1210435P1210434

Osså några med skinnjackan i fokus. Sååå mjukt och skönt skinn och den kommer bli väl använd i vår kan jag säga…

P1210430P1210431P1210432

Nu back to bed och täcket över huvudet ett par timmar få se om fanstyget till huvudvärk kan gå över…

Hoppas ni får en bra måndag bloggisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

20 kommentarer:

  1. Krya på dig! Hemskt med huvudvärk! SUperfin stass här ovan. Jackan var verkligen urläcker! Massa kryakramar!

    SvaraRadera
  2. Hej hoppas det går snabbt över,men vem passar barnen,när du är sjuk och din flicka har feber.Mvh Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har jag ruskig huvudvärk och tar åt mig av allt och därför blir svaret också så...Lite konstig fråga måste jag säga. Tror du inte att jag tar hand om mina barn?

      Orkar inte ens svara på såna frågor...

      M v h
      /Vivvi

      Radera
  3. krya på dej!! inte kul med huvudvärk - man blir verkligen så låst!!
    Å du är lika vacker som vanligt

    SvaraRadera
  4. Krya på dig! Tänkte precis detsamma som Lena ovan, hur gör du med dottern om hon har feber, kan du vila själv då?
    /C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, hur skulle du själv gjort? Kanske har hon inte feber och är på dagis, kanske har jag hjälp, kanske får jag klara det på nåt sätt...En sak ska ni veta i a f och det är att jag gör precis ALLT för mina barn för att de ska ha det bra...

      M v h
      /Vivvi

      Radera
  5. Jättefina bilder på dig! Du är alltid så personlig i din stil. Och krya på dig. Huvudvärk är inte att leka med. Ligger själv här hemma, men mest eftersom jag mådde illa igår och min systerdotter spred vinterkräksjuka omkring sig i helgen. Känner mig dock bättre nu. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Katinka och krya på dig! Usch, kräksjukan är ju hemsk

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  6. Hej! jag tror inte att någon av de tidigare besökarna menade att du inte tog hand om dina barn, det var nog bara ren och skär omtanke om dig, att du skulle få en chans att vila. Så tolkade jag i alla fall det.
    Alla vill inte illa och det är lätt att man tolkar kommentarer lite olika.
    Hoppas ni mår bättre !
    /Catherine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det hade inte jag heller gjort om jag inte mått som jag gjort idag och känt mig allmänt jätteynklig. Som jag skrev också i svaret att min tolkning är utifrån hur jag mår idag...

      Tack för omtanken
      /Vivvi

      Radera
  7. Krya på dig fina Vivvi. Hoppas du mår bättre nu i kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Stackare, hoppas huvudvärken har gett med sig nu. Svårt när det blir så långvarigt.
    Fina bilder på dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Hoppas du mår bättre nu!

    Den där sjalen är ju bara finast! Tror kanske jag måste se om jag hittar en sån :-)

    Kram kram

    SvaraRadera
  10. Jackan är döläcker! Stackars dig med huvudvärken:( Kram

    SvaraRadera
  11. Gud så snyggt!! Får nog bli att ta en närmare titt på "Nina" på vår lokala Ester elenora återförsäljare. ;) Och skinnjackan - så snygg!

    SvaraRadera
  12. Fin stass. Du har verkligen en go stil.
    Hoppas du mår bättre nu ikväll och kan sova.

    kramar

    SvaraRadera
  13. Usch för huvudvärk. Stackare. Hoppas det försvinner snabbt.
    Snyggt det blev med skinnjackan till brallor och allt!

    Krya på dig och stor kram

    SvaraRadera
  14. Hej, trogen läsare här. Tack för fin blogg! Tänkte på din huvudvärk. Du vet väl att det finns receptfria Migräntabletter som är suveräna (på apotek). Dyra men dock... ;))

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar