VivanDivan

VivanDivan

fredag 30 mars 2012

Fiorentini Baker

God morgon sötnosar! Äntligen fredag tycker många. Själv hade jag önskat att det var bara typ tisdag idag. Har såååå himla mycket jag behöver vara klar med på jobbet den här veckan så den hade gärna kunnat få vara längre…

Jag har verkligen varit en riktig Tradera-fyndare senaste tiden. Igår visade jag ju Opulent-klänningen som jag fick för en fjärdedel av priset och så hittade jag ju min drömwrap för ett par veckor sen. I helgen lyckades jag dessutom hitta mina drömstövlar som jag suktat efter men tyckt varit alldeles för dyra. Men så var de där till ett överkomligt pris och såg helt oanvända ut. Sååå himla sköna och perfekt med spännen som man kan dra åt så de passar mina smala ben. P1210520P1210519

Till dem idag har jag klänning ChillNorway och väst Plain Vanilla

P1210513P1210516P1210514P1210518P1210515P1210517

Nu är det fullt ös som gäller idag. Vi ses senare och hinner jag inte hem innan det blir mörkt ikväll så blir det solglasögon-provning imorgon. Vill ju ha bra ljus då tänkte jag…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

10 kommentarer:

  1. Vad snygg du är idag Vivvi! Perfekt kombo!
    Kram Viktoria

    SvaraRadera
  2. Ååh vilka snygga stövlar! Jag drömmer också om att en dag bli ägare till ett par FB-stövlar eller boots. Hur är de i storlek? Önskar dig en skön helg. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! De är verkligen jättestora i storlek. Detta är ett par 36-or och jag tycker de är stora. Jämför Primeboots och nästan ännu större. Skulle nog egentligen haft 35-or och då brukar jag 36-37...

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  3. Åhh, vad rent ut sagt skitsnygga de är! Till hösten är det jag som ska köpa mig ett par! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det tycker jag, du kommer inte bli missnöjd.:-) Tänk på att de är gigantiska i storlek bara. Större än Primeboots t o m...

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  4. Vad roligt att fynda F+B. Skitsnygga är de med, ja hela du:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Ja, F+B är ju nåt man får satsa på när det dyker upp billigare för shit vad dyra de är nya...

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  5. WOW vilka fynd du gör - helt underbart!


    Jag älskar mina F+B .. vill bara utfärda en liten välmenande varning: GÅ ALDRIG med bootsen halvknäppta .. det kan hända att en rem plötsligt försvinner. (hände mig på kryssningen då jag gick mellan spa-et och min hytt.. ett par timmar senare knackade chefen på med en rem dinglande i handen "jag tyckte jag kände igen färgen" ... *pheuw* )

    Ha en härlig helg!
    KRAMAR vackra du!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, tack för varningen, ska jag komma ihåg. Vore ju förskräckligt om man tappade en rem :) Tur att du fick tillbaka din :)

      Kram och trevlig helg tillbaka
      /Vivvi

      Radera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar