VivanDivan

VivanDivan

tisdag 13 mars 2012

Jobba på natten…måste ha en skruv lös

God morgon bloggisar! Inatt blev det inte heller mycket sova. Jag tror allvarligt att det måste vara nåt stort fel på mig. Vaknade vid klockan ett ungefär med en sån där känsla ni vet att man glömt nåt som man borde ha gjort dagen innan. Kunde liksom inte komma på vad det var men eftersom jag misstänkte att det hade med jobbet att göra kopplade jag upp mig i sängen och jobbade i två timmar. Efter två timmars jobb och jag fortfarande inte kommit på vad jag egentligen borde gjort, gav jag upp och somnade om tills klockan ringde klockan halv fem. Men oj vad effektiv man är den tiden på dygnet. Får många av mina bästa idéer då och är så kreativ att man blir förvånad över sig själv…:)

Dagens idag består av Odd Molly Blenda short dress i vintage brown strlk 1, sjal Ester Elenora och skor Jeffrey Campbell. Kofta Odd Molly Jumble Knit i vintage brown strlk 1.

P1210377P1210375P1210374P1210376P1210378P1210380P1210381

Hoppas ni får en toppentisdag. Nu ska jag fara iväg till jobbet på riktigt efter en smått kaotisk morgon. Mina små änglar var dock verkligen små änglar imorse. De hjälpte mig att hänga upp en tvätt. Visserligen hänger det nu tvätt på element och över stolsryggar på hela nedervåningen men det torkar väl så också. Sötnosarna…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

13 kommentarer:

  1. Halv fem!? Det är galet ju haha!
    Jag tycker 05.45 är sjukt tidigt när min klocka ringer :-D

    Denna outfiten är en av mina favoriter på dig. Såååå fin!
    kram från sjukan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är rätt morgonpigg så det är lugnt :-) Värre på kvällen då jag kan slockna klockan åtta :)

      Tack söta! Hoppas du kommer från sjukan snart
      Kram
      /Vivvi

      Radera
  2. du är ju tokig som drar igång arbetet mitt i natten! Jag har varit högst ofrivilligt vaken i natt. Jag har "vattnat" min febrige son tre gånger i timmen, typ.
    Bootsen från Hasbeens är jätte snygga, har du din vanliga storlek? Jag ligger mella storlekar, är de åt det mindre/större hållet?
    Kram!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, lite knäppis är man nog :)

      Stackars liten som är sjuk. Hoppas han kryar fort.
      Hasbeens tycker jag är normala i storlek men något smala i vristen. De här har ju i a f resår så man kan få på och av. Jag har min vanliga storlek...

      Radera
    2. Skulle säga också att om du ligger mellan två så ta den större...

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  3. Jag tror att fru Vivi är lite stressad men jag håller med - jag är också vansinnigt kreativ mitt i natten eller vid 4-tiden om jag råkar vakna då .)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske, kanske...:-)

      Men man är ju ruskigt effektiv på småtimmarna hi hi

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  4. Ja, det är nog en skruv lös. Man ska inte slarva med sömnen, det är livsviktigt att kroppen och hjärnan får sin vila. Försök varva ner och sov..................

    Önskar en välgörare

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det stämmer nog men jag brukar klara mig rätt bra på lite sömn :)

      Tack för omtanken
      Kram
      /Vivvi

      Radera
  5. Men kära du, du måste sova på natten:) Själv sover jag som en stock, barnen måste hoppa i sängen om jag ska vakna:) Gulliga dina som hjälper med tvätten.
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det går lite i vågor. Brukar klara mig på rätt lite sömn :)

      Jo, de är goa ibland de små

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  6. Grymt snygg sjal!

    Ha en härlig tisdagskväll & va rädd om dig
    ♥ Vårkramar från Kungsbacka ♥

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar