VivanDivan

VivanDivan

onsdag 21 mars 2012

Sista arbetsdagen och mingelkväll

God morgon! Idag är sista arbetsdagen för mig den här veckan. Kommar jobba lite hemifrån imorgon förmiddag men sen är det begravning på eftermiddagen. Usch, får en klump i magen bara jag tänker på det. Tre begravningar på ett halvår varav två för unga människor. Känns sååå himla meningslöst.

Men jag förtränger det så gott det går för att kunna hantera vardagen och man får helt enkelt försöka köra på som vanligt även om det vissa stunder blir så jobbigt att man känner att man bara vill krypa ner i ett hål nånstans och somna och vakna när allt ont är över…

Ikväll har jag i a f tackat ja till en inbjudan till Tullhuset Living i Västerås på mingel, modevisning och lite annat. Det ska blir kul. Sen kommer min syster från London i eftremiddag för att vara med på begravningen imorgon och det ska bli sååå skönt att träffa henne. Saknar henne väldigt mycket…

Dagens idag blev underklänning och klänning By Ti Mo, jeans G-star och skor Swedish Hasbeens.

P1210468P1210469P1210479P1210480P1210481

Tack förresten för alla kommentarer igår. Och tips om toppen jag är på jakt efter. Ev har jag två spår nu att följa så jag kanske får tag på den till slut. Eller också inte och då är inte det hela världen heller. Då får jag ta nåt annat på mig :)

Ska försöka blogga lite ikväll men imorgon blir det nog rätt tomt här. Tror inte jag kommer känna så mycket för bloggen då…

Ha en fin dag alla underbaringar därute

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Lycka till i eftermiddag! Fruktansvärt jobbigt.. Massa styrkekramar från mig!

    SvaraRadera
  2. Vilken jobbig dag du har framför dig. Skickar också styrkekramar till dig.

    SvaraRadera
  3. Hoppas det går bra på torsdag och att du kan samla kraft att orka med.

    Förresten, vad är det för tillställning på fredag som alla verkar ska gå på? :-)

    Undrar Nyfiken i en strut som inte har någon blogg men gärna läsar era.

    SvaraRadera
  4. Hoppas det går bra imorgon! Klänningen är alldeles underbar på dig.kram Diana

    SvaraRadera
  5. ÅH, va snygg du är i den klänningen!!!
    Jag dyker upp en stund senare på eventet med Odd Molly. Tur jag känner igen dig ;-D Kommer gå fram och krama om dig nu när vi äntligen ses!! Hahaha, kan se din min framför mig när en okänd kvinna bara går fram och kramar om dig ;-D
    KRAM fina!!

    SvaraRadera
  6. Skickar massor av kramar till dig inför morgondagen!!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar