VivanDivan

VivanDivan

lördag 17 mars 2012

Lördagens Mama, kids och en mammas stora skräck

Halloj sötisar! Nu har vi precis kommit hem efter en fin dag men en skräckhändelse dock för en stackars mamma…När vi stod på Biblioteket vid lånedisken försvann helt plötsligt Felix. Han var ingenstans. Varken inne på biblioteket eller i hallen utanför. Ni som är mammor vet precis hur man känner sig då…Mitt hjärta höll på att hoppa ut genom strupen på mig så kändes det. Sprang ut för att kolla om han gått ut och visst hade han det. Korsat bilvägen och stod och tittade ner vid ån med djupt vatten och lerslänt. Visste knappt om jag skulle bli arg, lättad eller börja gråta. Tankarna far ju vad som kunde hänt. Nån kunde tagit honom, blivit påkörd av en bil eller ramlat ner i vattnet. Men han stod bara där i lugn och ro och tittade på änderna….phuuuu….

Annars har vi haft det jättemysigt. Tog lite bilder och de kommer senare. Först lite dagensbilder på både mig och de små. Jag har jeans Circle of Trust, linne Lindex, blus Odd Molly Rosanella top och skor Prime Boots. Emilia har kjol, top och kofta Noa Noa och skor Kavat. Felix byxor och hoodie Nova Star och skor Timberland.

P1210424P1210425P1210426P1210427P1210428P1210429

P1210436P1210437P1210439P1210440P1210441P1210442P1210444P1210446P1210448

Återkommer senare med bilder från vår dag och jag lovade ju även att visa bilder på ett par nykomlingar. Vi kör det lite senare….:)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Oförskämt snygg :) Puuh, tur att du hittade honom! kram/Diana

    SvaraRadera
  2. Vilken hot mama! och vilka poser barnen får till. Ni är så fina allihopa. Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilka sötnosar! Alla tre :) Kram

    SvaraRadera
  4. Ja det är inte lätt att veta hur man ska reagera när man varit så rädd, tyvärr blir jag arg och glad på samma gång. Ni är så fina!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Supersnygg dagens och så skönt att han inte var borta "på riktigt"
    Kram

    SvaraRadera
  6. Läskigt värre med försvunnet barn. Vi tappade bort vår äldsta flicka när hon var fyra år på "barnens dag" runt Kristinehovs slott. Hon var borta i 45 minuter innan vi hittade henne (hon hade gått och satt sig och kollat på en Pippiföreställning). Snacka om uppjagade föräldrar så jag förstår skräcken du kände. Tur att du hittade honom!
    Ni är superfina alla tre!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Å jag hade svimmat tror jag och gråtit så jag inte hade kunnat prata..jojo:) Men som tur var så slutade det lyckligt..pust!!!! kramkram..

    SvaraRadera
  8. Försvunnet barn drabbade oss här hemma, med dammen, ån och stor ladugård med spannmål runt knuten. Japp, vet hur det känns...
    Coola barn har du, ser att klädintresset smittat av sig :-)
    Kram!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar