VivanDivan

VivanDivan

lördag 24 mars 2012

En dagens och gissa vad vi “premiärar” idag?

Halloj! Alltså, kan man vara täpptare i näsan än vad jag är nu? Näää, tror inte det. Shit vad det har tjockat på under dagen. Nu blir det Otirivin Mentol här så tårarna sprutar och det kittlar ända upp i hjärnan…

Tog lite dåliga dagens-bilder imorse på hotellrummet som jag tänkte jag kunde bjuda er på.

Jeans, Please (inhandlades i onsdags på Tullhusets VIP-kväll. Hängde ett enda par kvar i strlk XXS och det kändes liksom som det var menat att jag skulle ha dem. Dessutom när de berättade att de hade kölista i kassan på dem så slog jag till). Topp Odd Molly Ceremony s/s tunic i dark powder strlk 0. Också från Tullhuset men inköpt för nån månad sen… Lilla blus-koftan är Odd Molly Gimlet blouse strlk 0 från igår och skorna Swedish Hasbeens.

DSC_0342DSC_0341DSC_0343DSC_0344DSC_0345DSC_0347

Vet ni förresten vad min käre make håller på med precis nu? Jodå….

DSC_0358

Grillpremiär minsann

DSC_0360

Chewie smet ut och tittar intresserat på

DSC_0361

Fina fisken gott ska det bli…fast, ja inte fisk då utan fläskfile tror jag han förberett…

Ha en fin lördagskväll bloggisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

16 kommentarer:

  1. Snygg du är! Så mysigt med grillkväll! Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, vilka snygga plagg du införskaffat! Blusen var ju klockren som liten nätt "kofta". Bädda ner dig i soffan nu och krya på dig. Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej snyggo! tack själv för i går och det var ju lite humor att vi gick i era fotspår :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vi ( jag menar mannen) har grillat för första gången i år, smaskens!
    Kraaaam

    SvaraRadera
  5. SnyggoVivvi! Tusen tack för igår och det var så fint att få se dig live äntligen. Du är så jäkla snygg! :-D
    Många kramar och ha en fin grillkväll!
    L

    SvaraRadera
  6. Jösses vad snygg du är! Haha.. dina "dåliga" bilder är bättre än mina "bra" :)) Vad stor Chewie har blivit, såå fin :) Smaklig grill! Kram

    SvaraRadera
  7. Du är snygg som vanligt! Kul att träffa dig! Men trodde inte att du var såå lång ;)) kram

    SvaraRadera
  8. Så fin du är i din kombo men framförallt ville jag bara säga att det var väldigt trevligt att få träffa dig och prata om än bara kort igår.
    KRAM FIN DU!!

    SvaraRadera
  9. Christinemars 24, 2012

    Jahadu Vivvi, nu blir det en låååång grillsäsong, på tal om det vi pratade om igår :-)! Det var superkul att ses igen, hoppas du kryar på dig snart! Kram

    SvaraRadera
  10. Här har det också grillats minsann! Jättefina kläder ihop!
    Ni verkar verkligen ha haft en toppendag igår, synd att du skulle bli förkyld bara!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Ja vilket väder, så härligt med lite värme. Även här ute på landet åkte grillen fram.
    Håller med de andra, fin fin kombo. Pleas jeansen är jätte coola! Men jag försöker intala mig själv att jag blivit för tjock för dem... Men jag vill ha!!!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  12. ÅHHH wow snyggt vårigt som 17 :) !!!!

    SvaraRadera
  13. Katten smet ut säger du, ni som bor på landet, får katterna inte vara ute ??

    SvaraRadera
  14. Gillar verkligen jeansen!! Men hur är dom i storleken egentligen? Är en "normal" 36:a, vilken storlek tror du skulle funka då?
    Ninni

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Ninni! De är jättestora i storlek. Jag är 34-36 och dessa XXS är lite stora för mig så du ska nog lätt ha XXS. Har hört att de som brukar ha M i vanliga fall tar XS i dessa jeans.

      Kram
      /Vivvi

      Radera
    2. Aha, tusen tack för ditt svar! Nu ska jag bara hitta ett par!!
      Trevlig helg!

      Radera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar