VivanDivan

VivanDivan

söndag 4 mars 2012

Gissa vilken bil som är min….?

Halloj sötisar! Var bara tvungen att ta ett par kort som jämförelse på min och Ts bilar (eller de är väl våra tillsammans men barnen säger mammas bil om den ena och pappas om den andra så det har blivit så)…

Så dagens fråga lyder: Vilken bil är min och vilken är min mans?

Bakarna…

P1210303P1210304

…och huvarna

P1210305P1210306

Smutsig eller ren? Vilken är min? :-)

Moahaha, tänker inte avslöja här, det får ni veta senare….

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Jag tror din är den rena.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hade det varit hos mig hade den rena garanterat varit makens, fast någon dag senare hade han även tagit min. Rena bilar är viktigt enligt honom. Men i ditt fall tror jag den rena är din pärla. Kram!

    SvaraRadera
  3. Haha jag tror den smutsiga är din :D

    SvaraRadera
  4. Den smutsiga fast det kan ju vara så att du kör förbi tvätten på väg hem sitter därinne lyssnar på musik å kopplar av jobbardagen medans den blir ren å fin ;) !!!!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar