VivanDivan

VivanDivan

söndag 11 mars 2012

Tjoho, Loreen till Azerbaijan

God morgon bloggisar! Vad spännande det var igår på Mello-finalen. Satt som på nålar ända in i det sista men det gick ju vägen för Loreen. Tror det kan gå riktigt, riktigt bra i Baku i den stora Eurovision-finalen i maj. Ska bli riktigt spännande då med…

Vi hade lite intern röstning gissningstävling i familjen igår om vilka låtar som skulle komma på vilka platser. När vi räknat ihop sen så visade det sig att Felix vunnit med fyra rätt :-)

P1210365

Hade nästan inte tid att äta den hemlagade pizzan, så spännande var det…

P1210367

Idag åker T iväg till Sälen på skidresa och blir borta en vecka. Snyft, vad vi kommer sakna honom. Fast vi är ju lite vana i veckorna ändå för han ligger ju ofta borta och jobbar. Men nu blir det ju även över helgen. Undrar vad vi ska hitta på då på lördag jag och de små. Kanske blir en tur till badhuset eller bio. Vi får se…

Nu ska vi i a f iväg på barngympan och sen innebandy. I eftermiddag måste jag jobba lite och sen är den här helgen slut. Suck, inte nån sovmorgon alls m a o för idag vaknade jag också strax efter fem med en sån där ruskig huvudvärk. Drack ett glas rött igår kväll men kände mig nästan bakis imorse ändå. Rödvin är farligt…

Ha en fin dag så hörs vi senare

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Hej och jag gillar Flinck.Men hade kanske inte funkat i Baku. Mvh Lena

    SvaraRadera
  2. Rätt låt vann, vi var på plats i Globen i fredags det var kul :) kram

    SvaraRadera
  3. Morning :) Jag som inte ens gillar Mello tycker det var bra att L vann - tror hon har störst chans internationellt.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tror också att det kan gå super för Loreen, hon fick så bra poäng från länderna så det borde bli så även i final.

    SvaraRadera
  5. Så spännande kväll ni hade:-) vi hade något liknande på gång:-) rätt låt vann! Kram

    SvaraRadera
  6. Tack för att bra kommentarer på FB i går. Det var riktig roligt att se Mellon med dig:) Ha en fin dag.
    Visst är rödvin farligt..
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig schlagerspänning ni har därhemma. Underbart!
    Kramar och hoppas du får några små andningshål idag ändå..
    <3

    SvaraRadera
  8. Galet fin är du, snyggt tillsammans vännen!
    Vilken kul kväll ni hade tillsammans! Det gäller att roa sig hemma med=) Mellon var spännande, även om jag fick åka till jobbet mitt i röstningen!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar