VivanDivan

VivanDivan

tisdag 27 mars 2012

TILL SALU….Liten bloppis

Halloj! Tänkte jag skulle se om det fanns något intresse att adoptera några plagg jag av olika anledningar aldrig använder och då skulle må mycket bättre av att få komma någonstans där de kommer till nytta…Alla priser är inkl frakt. Vill du ha den skickad till utlandet eller rekommenderat står du för det själv.
Maila mig på
1. Först ut har vi vackraste Odd Molly Up-to-me-ism i dark powder tror jag färgen heter. Storleken är 1 och den är ganska generös. Jag har denna även i chalk och den i strlk 0 vilket passar mig bättre. 1an är för stor för mig så hur mycket jag än älskar den är det lika bra att den får flytta. Köpte den själv av finaste Hilde och då helt ny med tags. Själv har jag använt den en kort stund bara så den är i absolut nyskick. Ska leta om jag hittar tagsen. Nypris var över 3000 kr när den kom och jag vill nu ha 1400 kr för den. Här finns bild när jag har den på mig SÅLD
DSC_0496DSC_0497DSC_0498DSC_0499
2. En annan superfin och helt ny klänning från Plain Vanilla som jag spontanköpte men aldrig använt. Alla tags sitter kvar. Fint militärgrön med härliga volanger och tyll som sticker fram under. Storleken är Small och normal i storlek Nypris var 1795 kr och jag vill ha 900 kr för den.
DSC_0486DSC_0487DSC_0488DSC_0490DSC_0491
3. Såååå coool svart klänning från ACNE i superskönt material och läderband i midjan. Köpte den till en fest men den blev aldrig använd så helt ny med alla tags kvar. Storleken är 34 och den är rätt generös så passar nog alla mellan 34 och 38. Nypris 1499 kr och jag vill ha 1000 kr för den
SÅLD
DSC_0479DSC_0480DSC_0481DSC_0482DSC_0483DSC_0485
naia
4. Det blev visst så att jag säljer min Ewa i Walla klänning också. Den är endast provad och jag köpte den helt ny av finaste En skopa Odd. Jag blev verkligen helt kär i klänningen men den kommer inte bli använd här. Helt fantastisk dock med härligt fras i tyget och otroliga detaljer. Här och här kan ni se fler bilder. Storleken är XS och den är väldigt generös i storlek. Kan nog passa ända upp till en stor M tror jag. Jag gav 1399 kr för den och det är vad jag vill ha också. Kvitto finnes kvar.
SÅLD
DSC_0492DSC_0493DSC_0494DSC_0495
5. Sen har vi en blus jag försökt sälja tidigare. Sänker nu priset på denna. Odd Molly Arouet Blouse i lilac strlk 1 och normal i storlek. Använd och tvättad en gång och sen har den blivit hängande. Nypris var 1800 kr och jag vill nu ha 500 kr för den. Här finns bild när jag har den på mig
SÅLD
P1050893[4]
6. Sist ut har vi ett Hunky Dory-skärp som jag köpte för nåt år sen men det är för stort för mig. Strlk M och passar nog någon som är S-M eller större då det är knyt på den. Härligt brunt skinn och nypris har jag för mig var runt 1000-lappen. Använt en gång och helt i nyskick. Jag vill ha 400 kr för det. Här finns en bild när jag har det på mig
SÅLT
DSC_0501DSC_0503
Håll till godo och hoppas nån kan hitta nåt ni vill ha Smile
♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

9 kommentarer:

  1. Kunde tänkt mig den översta, men den blir ju för stor till mig med :-( Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skärpet!!! Skärpet är mitt om du ännu skickar till Finland =) Borde ha kvar alla kontonummer o dyl. (om du minns så köpte jag de rosa prime bootsen av dig).

    Pia S.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skärpet är ditt om du vill ha det Pia :-) Kolla upp om du har kontonummer så kan du väl maila mig sen

      /Vivvi

      Radera
  3. Acneklänningen är ju bara för mumsig!! Och alldeles för liten för mig......Kram

    SvaraRadera
  4. Hej! Skulle kunna tänka mig up-to-me-ism klänningen. Men kan du pruta lite tror du? :)
    Maila mig obereonde på sara_hult@hotmail.com

    Mvh,
    Sara

    SvaraRadera
  5. Hei.
    Har du kjole up-to.me-ism ennå??
    Mvh Eva
    evabjorhovde@gmail.com

    SvaraRadera
  6. Hei.
    Har du kjole på bilde 1 ennå?
    Mvh Eva
    evabjorhovde@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Eva! Nej tyvärr är den såld. Hemskt ledsen att jag glömt bort att uppdatera Bloppisen.

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  7. Hej, är acne-klänningen såld? svara som en kommentar på min blogg, vore snällt :)

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar