VivanDivan

VivanDivan

onsdag 11 augusti 2010

Min kärlek till Odd Molly

Nu har jag suttit i två timmar och försökt hitta produktbilder på alla mina Odd Molly plagg. Har inte varit ett fan av märket så speciellt länge utan köpte min första Molly för nåt år sedan men garderoben har växt. Tänkte lägga upp ett litet album här bredvid på nästan alla mina plagg.

Varför gillar jag Odd Molly då? Var inte riktigt min stil egentligen men har man ett Odd Molly plagg på sig så känner man sig så fin. Är alltid så genomarbetade och många fina detaljer och det började med att jag hittade en massa bloggar som jag började följa. Finns sååå många Odd Molly fantaster härute i cyberspace och alla har hittat sin egen stil med detta fantastiska märke. Jag har ju ingen butik i min stad som säljer märket så det blir mycket internet shopping och varje gång man öppnar paketet sprider sig den härliga och speciella Odd Molly doften som jag verkligen älskar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar