VivanDivan

VivanDivan

måndag 16 augusti 2010

Velour: HOT or NOT?

Har en sån där konstig hatkärlek till velour eller plysch som man sa förr. Till barnen köper jag en del för det är ju så skönt för dem att leka i men till mig själv har jag varit skeptisk. Ända till i våras då jag köpte min första Odd Molly Fonda dress i chalk. Den är sååå otroligt skön och snygg också om man matchar med lite tuffa stövlar och accessoarer. Nu är jag sugen på mer velour tror jag. Väljer lite bland nedan färger och modeller....
Båda  ovan från ChillNorway. Nytt märke som jag upptäckt. Jättefina kläder men jag vet inte riktigt vart jag ska hitta dem i butik så jag har inga priser på dessa än.

Odd Molly Fonda dress i lite blue och Military. Finns även en i färgen Cabaret som är jättefin tycker jag. Dessa kostar ca 1699 kr Bilderna från TintinStyle.

Eller denna lite "budget" variant från Meandi som jag också tyckte var rätt fin för det överkomliga priset 475 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar