VivanDivan

VivanDivan

fredag 20 augusti 2010

Huvudvärk

Usch, vilken huvudvärk jag haft idag. Försöker sluta ta så mycket Treo som jag gjort och då blir det såhär. Gräslig huvudvärk. Nu var jag tvungen att till slut ta en i a f så man kan vara trevlig mot familjen ikväll. Var med Emilia till logopeden idag. Hon har lite svårt att säga S och F och vi ska få lite hjälp att träna med henne. Felix som fortfarande är krasslig fick vara hos morfar en timme. Efter nästan en veckas Vabbande kände jag för att fixa mig lite. Blev nedan outfit och invigning av ny skjorta som hängt i garderoben ett tag och så mina nya Kenza skor som var sååå sköna. Såg att de hade fått in dem på lokala skoaffären i stan, kan bli fler par i samma märke, riktigt snygga skor....

Skjorta: G-star strlk S
Leggins: Serious Sally (vek upp dem lite då det var så varmt)
Kjol: Gammal tubtop
Skor: Wildflower by Kenza
Puss och Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar