VivanDivan

VivanDivan

måndag 16 augusti 2010

Nätshopping

Har för ett par år sen insett tjusningen med nätshopping. Tänk så enkelt, klick, klick så är det klart och ofta är det gratis frakt och snabba leveranser. Butikerna erbjuder också ofta att man kan handla mot faktura så man slipper lägga ut kontonummer på nätet. I like!!!! Det absolut bästa är att man som jag som bor i en liten stad där utbudet inte är så stort har möjlighet att hitta snygga och orginella kläder utan att behöva ta mig till någon storstad. Har förstås vissa favoritbutiker som jag återkommer till men man slutar aldrig förvånas över hur mycket det finns. Om jag ser något i en blogg eller i en tidning som jag blir sugen på, hittar jag det oftast på nätet. Superbra och så får man gå och vänta och längta ett par dagar innan paketet kommer och alltid lika kul att öppna och se om man blir nöjd....Har bara behövt skicka tillbaka ett fåtal gånger. Tänkte jag skulle försöka lägga ut länkar till mina favoriter såsmåningom....
Lill-sonen lånade ut sin hand till denna bild :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar