VivanDivan

VivanDivan

söndag 22 augusti 2010

Lite klick idag...

Damp ner ett erbjudande med 25% rabatt på LaRedoute och då jag verkligen vill ha ett par stövlar i cognac/kamel färg, kunde jag ju inte låta bli att klicka hem dessa. Ordinarie pris 1799 men 25% gjorde dem ju lite billigare. Hade först tänkt ta ett par andra från Levi's men såg att de inte hade någon dragkedja och sådana är alltid sååå himla svåra att ta på.

Tänkte i a f att jag skulle matcha dem med Odd Molly Wigwam dress i almost black(som står på önskelistan) nedan eller min Monoke dress i military kanske. Kan nog bli snyggt.


Klickade även hem klänningen jag velat ha från Twis & Tango, hittade den i grått på Ellos och också där med rabatt. Har så mycket svart så det kan vara kul med något annat. Vilka klipp man gör...:-)


Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar