VivanDivan

VivanDivan

torsdag 19 augusti 2010

Hjälp, Styla mig!!!!

Idag har jag varit på gränsen till nervsammanbrott. Fick ett ryck och började städa mina överfulla garderober och inser att jag är en katastrof när det gäller att hitta en stil och hålla mig till den. Blev en hel del beslutsångest vad jag skulle behålla och vad jag skulle kasta, lägga upp på vinden och kanske t o m sälja. Har aldrig varit ute i Tradera träsket och sålt saker men kanske skulle man göra det.

Jag är så knäpp när det gäller mode och stil att jag får för mig att nåt är snyggt, köper det och det kan vara inspirerat från vad eller vem som helst. Idag läste jag Elin Klings blogg och då fick jag för mig att nu ska jag satsa på Acne till hösten. Stilrent och enkelt men ändå välklätt. Samtidigt gillar jag ju Odd Molly och lite bohem-stil, lite tuffa G-star med baggy jeans och så den klassiska "kontors-stilen med skjorta/blus, kavaj och enkel kjol elle byxor. Men vem är jag egentligen känns det ibland. Kan inte nån bara komma hem och bestämma att så här ska jag klä mig.

Här kommer i a f lite inspirationsbilder från härliga Acne...


Amon Print Blouses SEK 2295, Acne - NELLY.COM
Bilderna lånade från http://shop.acnestudios.com/ och Nelly
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar