VivanDivan

VivanDivan

lördag 21 augusti 2010

Lite icke Molly och G-star vill-ha-saker-just-nu

Sitter och surfar runt lite och har hittat lite saker som jag skulle vilja ha just nu. Lite listning här:

Lindex Shop Online - ShortsSkinn shorts. Såg ett par på en tjej i en blogg från Cheap Monday. Har inte hittat igen dessa men så såg jag att Lindex av alla ställen fått in dessa. Och till det nätta priset av 299:- I fusk skinn men ändå. Blir nog en tripp till Lindex och spana in om de är nåt att ha. Ser lite plastiga ut på bilden men kanske är de bättre IRL....

Är lite sugen på denna klänning från Twist & Tango. Volanger är tydligen ett av höstens modemåsten och då tycker jag denna är jättefin. T ex med ett par cognac färgade stövlar och väska. 769 kr på TintinStyle 




Leo Long Shirt SEK 349, Vila - NELLY.COM
Snygg Leopardskjorta att ha till leggins och boots. Denna är från Vila och hittas hos Nelly för 349 kr

Look Jacket SEK 799, Gestuz - NELLY.COM
Cool kavaj från Gestuz. Har länge velat ha en bredrandig kavaj och nu såg jag denna på Nelly för 799
kr.

Tycker det är jättesnyggt med handledsvärmare och torgvantar, speciellt i spets eller finstickade material. Jättebra om man vill ha kortärmat i vinter och ändå inte behöva frysa om armarna. Dessa hittade jag på H&M för det ynka priset 49.90 kr. Finns i svart och vitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar