VivanDivan

VivanDivan

måndag 30 augusti 2010

Konferens i helgen

Nu var det ett par dagar sedan jag bloggade. Måste ikapp lite känner jag. Var så inspirerad häromdagen när jag skulle planera vad jag skulle ha med mig för outfits till konferensen vi hade med jobbet i helgen. Mycket G-star blev det :-) men på lördagskvällen blev det Odd Molly Wigwam dress i grey och svarta tights men fick inte med någon bild på det. Kul hade vi i a f och party till 5 på morgonen så lite sliten på lördagen.

Här kommer lite provningsbilder....

Outfit Fredag:
Jeans: G-star
Top: G-star
Kavaj: G-star
Skor: Wildflower by Kenza




Outfit Lördag:
Skjorta: G-star
Skinn-shorts: Lindex
Leggins: Serious Sally
Boots: Mjus
Scarf: Lindex


Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar