VivanDivan

VivanDivan

tisdag 17 augusti 2010

H&M - hmmm, kanske

Har förr handlat en del på H&M men är lite skeptisk till både kvalitet och att typ ALLA har H&M kläder. Men ibland dyker något upp som faktiskt hamnar i min garderob. Och tänka sig, medan jag skriver detta kommer brevbäraren och i posten en bonuschek från H&M på 550 kr!!!! Och jag som "aldrig" handlar på H&M :-). Förklaringen ligger i barnkläderna. Tycker de har ok och prisvärda kläder till kidsen. När de var mindre var det mest Polarn o Pyret som gällde men nu börjar de ha åsikter och vill gärna ha kläder med tryck(Gillar INTE mamma) och då är H&M stället att gå till.

Här är  i a f några saker jag kan tänka mig  att spendera bonuschecken på i höst (om de inte blir barnkläder förstås)....





Alla bilder från H&M shop online

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar