VivanDivan

VivanDivan

måndag 23 augusti 2010

Varför är det så jobbigt med måndagar?

Usch, måste verkligen beklaga mig över dessa måndagar. Är alltid svårt att komma upp på morgonen, arbetsdagen känns jättelååååång och man är allmänt trött på kvällen. Var tvungen att åka lite tidigare och hämta barnen idag för maken behövde jobba över. Brukar vara han som hämtar dem annars eftersom jag pendlar och inte är hemma förrän runt 18 om jag slutar när jag ska. Tur att man har flextid. Ska försöka jobba lite ikväll istället när barnen sover.

Idag invigde jag min nya Odd Molly Rapunzel blus och den var verkligen jätteskön. Så här blev det. Lite ljusa bilder men man kanske ser modellen på blusen i a f-

Blus: Odd Molly Rapunzel Rose strlk 1
Linne: Vero Moda
Kjol: G-star
Leggins: Lindex
Skor: Bianco


Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar