VivanDivan

VivanDivan

torsdag 12 augusti 2010

G-Star Raw - LOVE IT!!!!!


Igår hyllade jag Odd Molly. Idag är det mitt andra favorit märke som står på tur. Holländska G-Star Raw. Såååå coola kläder. Har funderat hur jag kan gilla två så olika stilar men sen inser jag att det är ju sån jag är. Går inte att placera mig i ett modefack direkt utan jag gillar många olika stilar. I jobbet behöver jag oftast ha lite mer "dressad" stil medan jag hemma gärna går i bagy jeans och ticha. Och vem har sagt att man inte kan blanda....

Tillbaka till G-Star. Upptäckte egentligen märket för flera år sedan men då var det mest jeans. Nu har jag insett att det är så mycket mer. Har ju allt från jeans och hoods till fina klänningar och kavajer. Dessutom har syster yster blivit butikschef på nya G-star butiken i Västerås och då blir man ju ännu mer inspirerad hö hö...

Har inte så mycket produktbilder på min G-star garderob men ska försöka lägga upp ett album med egentagna bilder på G-star outfits när jag får tid. På önskelistan just nu står i a f dessa godingar:







Midge Skinny Jeans SEK 1049, G-star - NELLY.COM

New Western Denim Dress SEK 1299, G-star - NELLY.COM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar