VivanDivan

VivanDivan

onsdag 21 september 2011

Otursvecka…

God kväl! Senaste dygnet har det varit lite tyst här. Min externa hårddisk (på jobbet) kraschade igår så jag satt halva kvällen och donade med att lägga över nya virtella maskiner på en ny plus att försöka återställa det som räddas kunde och imorse hann jag inte blogga alls. Suck, har verkligen en riktig otursvecka. Har tappat bort körkortet, kraschad disk, tappade ut ett glas rödvin som jag hade ställt på sängbordet när jag satt och vek tvätt och hela överkastet är förstört, nåt skumt magont som inte ger sig, tråkigheter i övrigt som begravning och annat strul….

Nä, nu måste det hända nåt kul snart för såhär kan det ju inte hålla på. I helgen är det i a f en fin vän som fyller 40 år och ska ha fest. Det ska bli jättekul :-)

Dagens idag består av klänning, kofta och sjal från Ester Elenora (förra säsongen) och boots Calou. Det känns nästan som att gå på moln när man har  dessa skor på sig. Sååå himla sköna…

P1170050P1170047P1170044P1170045P1170049P1170046P1170048

Nu ska jag göra iordning ett “bloppis-inlägg” med lite finingar som jag inte använder och lika gärna kan sälja. Vissa med sorg i hjärtat faktiskt. Håll utkik, Mollysar och Primeboots och andra fynd. Håll utkik….

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Det vänder snart! Caloubootsen är så himla fina, och underbara på. Ha en fin kväll söta

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken skruttvecka :( Hoppas det vänder snabbt - typ nu!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Usch vad jobbigt! Hoppas det vänder för dig och det snabbt! Kram

    SvaraRadera
  4. Oslotigern: Ja, det kan man hoppas :-)

    Frösötös: Ja, ibland har man otur...hoppas på turvecka nästa vecka

    Linda: Ja, det gör det nog. Måste det ju bara hi hi

    Kram på er sötisar
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar