VivanDivan

VivanDivan

söndag 4 september 2011

Pearls for girls…att få en present av en fin syster

God mogon sötnötter! Igår var en riktigt intensiv dag med korvstoppning och även mycket aktiva fysiska övningar på barngympaledarkursen (vilket lååångt ord). Vi var klara runt 21 och då var det bara att krypa isäng. Tur man har bästa M med sig för förrutom oss lite “äldre” är det bara tonåringar. Satt och drog streck ett tag hur många gånger ordet “typ” användes och det var många kan jag säga :-).

Vi låg och pratade länge innan vi somnade för vi delade rum jag och M. Vad kul det är att få komma iväg så ibland med en bra kompis och bara ligga och prata ikapp. Behövs ibland…

Jag tänkte visa en fin present jag fick av min syster innan hon åkte till London i veckan. Jag blev jätteglad för jag älskar dessa. Pearls for Girls. De gör små söta hängen och berlocker i alla de varianter och man kan hänga dem på armband eller halsband t ex. Jättefina smycken. Finns bl a att köpa på Blingit

P1160494

Hon hade köpt en sån här till mig, min andra syster, sig själv och till mamma…

P1160497

Tänk att så lite kan betyda så mycket. Denna ska jag ha på ett armband jag har med lika svarta pärlor runt handleden och bära med glädje och tänka på min syster som bor så långt bort…

Usch, vad djup jag blev, men jag saknar henne så mycket och det är skönt att bli påminnd om att hon finns därute…

Slänger väl in en snabb trist dagens stassad helt i Adidas med byxor som jag köpt på barnavdelningen. Typ 164. Är inte det fiffigt? Mycket billigare fast likadana som på vuxenavdelningen. Skulle tippa att de är ungefär som ett par XS/S dam(de är inte såhär korta utan t o m fullängd. Jag har bara puffat upp dem lite) :-)

P1160503

Ha en fin söndag tjejer och tänk på era syskon var ni nu har dem….

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. :-D Typ 164? :-D Så fint av din syster....sånt är så värdefullt.
    Ha en fin fin söndag!
    kramar

    SvaraRadera
  2. Jag kommer ihåg tiden för 10 år sedan då jag kunde shoppa i barnavdelningen, nu hade det aldrig funkat. Fin present från syrran!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fin present från din syster! Omtanke som värmer länge :) Perfekt att du kan handla på barnavd! Det kunde jag också göra för X-antal år sedan, framförallt var det byxor då! Ett minne blott! Men allt har sin tid :) Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar