VivanDivan

VivanDivan

tisdag 13 september 2011

Lilla ynkliga kissen och en mysdagens

God morgon bloggisar! Nu har jag precis varit iväg till veterinären och lämnat lille Chewie för att kastreras. Stackars liten, han var riktigt ynklig när han fick sitta i buren “tuffeln”…

DSC_1558

Men det ska nog gå bra. Han kommer väl vara lite groggy och kanske lite sur när jag hämtar honom men det går nog över fort…

Idag sitter jag i a f hemma och jobbar så jag kan hålla koll på honom när jag hämtat honom. I eftermiddag ska jag hämta barnen och skjutsa Emilia till baletten. Samtidigt ska Felix och mormor gå till leksaksaffären och välja en ny present. Han fick en radiostyrd båt av dem när han fyllde år men den var trasig så han har ett tillgodokvitto och ska få välja vad han vill istället :-) *lycka*

Dagens hemmastass idag blev velouris från Odd Molly. Ka-ching pocket dress i almost black strlk 1 och jeans G-star. Boots Primeboots och sjal Ester Elenora.

P1160822P1160823P1160824P1160829

P1160827P1160826

Nu ska jag ta tag i jobbet. Ha det gott så hörs vi ikväll

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Hoppas kissen kryar på sig snabbt.
    Så fin du är i Ka-ching!
    Ha en toppen dag.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Lika snygg som vanligt!
    kramar

    SvaraRadera
  3. Velour it is :) Hoppas kisse mår hyfsat nu!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas missen piggnar till snabbt. Velour är underbart!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tina: Det gick jättebra och det är full fart igen på honom :)

    Lingon: Tack söta

    Frösötös: Ja, velour rockar fett (som tonåringarna säger hi hi)

    Hilde: Ja, visst är velour bara såååå nice.

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar